Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er interessant at se Amankwaa stå helt inde omkring cornelius og De ridder når vi har bolden i venstresiden.. Høgli og Bengtsson er begge helt med fremme samtidig..
Det er godt nok offensivt :)
Hold op hvor er Høgli ringe offensiv. Der mister vi nogle assists.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Hold op hvor er Høgli ringe offensiv. Der mister vi nogle assists.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Men dog har den kære Remmer offensive kvaliteter. Mon ikke han er tiltænkt sit store gennembrud denne sæson?

Det er hovedrystende at Høgli ikke udnytter de 1-2-spils muligheder, der kommer. Til hans forsvar virker han aolid defensivt.

Min store anke ligger dog ikke hos Høgli, men hos Cornelius, der om nogen lever på fortidens meritter. Var glad da han blev sokgt for så mange penge i sin tid og skeptisk da han blev købt tilbage. Håber han gør min skepsis til skamme, men efter min bedste overbevisning mangler vi et alternativ i angrebet.

I øvrigt spændende med Emil Larsen i PARKEN. Der har jo været rygter den seneste uge omkring FCKs interesse fo ham.
Fodboldklubben København
Høgli er lige så meget væk defensivt. Han står og sover fuldstændigt på Nordsjællands store chance (afleveringen ned bag ham). Hvis det er hans niveau, kan Remmer sove trygt.

Forlæng med Zanka. Afleveringen til NJ var for vild.
fck-medløber.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jamen vi kunne også meget godt bruge Emil Larsen. Tom Høgli er gennemført ringe, fordi han er så langsom. Han er heller ikke ret god defensivt grundet samme - af en eller anden årsag er hans mindre ringe indsats i defensiven, nok til at give ham betegnelsen "defensivt god". Vi skal have Christoffer Remmer ind. Ikke nødvendigvis i denne kamp, men forholdsvist tidligt i denne sæson. Potentialet i ham er så betydeligt større. Jeg tror Ståle Solbakken pga. 4 nye i forsvaret ud af 5, vurderer at rutine kan gøre en positiv forskel. Indtil videre, ikke så meget.
Man kan ikke se at NJ er udgået, kan man?
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Tror nu mere det er en naturlig konsekvens af midtugens kamp. Ville nu godt se Pourie på banen

Edit: det blev så ikke muligt lige som dette indlæg blev skrevet
Fodboldklubben København
Nogen skal give Cornelius lidt selvtillid. Vi slipper alligevel ikke af med ham.

Nogen skal fortælle Delaney at der ikke er tale om en leg. Ikke begå flere Hoeness-straffespark og unødvendige hjørnespark.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Hehe, der var godt nok mord i øjnene på Zanka.
Jeg har stavet mit brugernavn forkert
Annonce