Droppet til trods synes jeg faktisk han stod rigtig fint i går, Stephan Andersen. Nicolai Jørgensen viste virkelig spilhumør (kvaliteten i afslutningerne skal nok blive bedre), Per Nilsson og Daniel Amartey arbejdede begge hårdt og placerede sig godt på banen - det så stærkt ud - Danny Amankwaa udfordrede fint og hans energi var god (jeg tror dog aldrig han bliver en superspiller for os), Pierre Bengtsson var lidt ukoncentreret ved nogle af hans offensive aktioner, men hans spil var generelt mere end godkendt, Steve De Ridder arbejdede hårdt og det stresser modstanderen, i boldbesiddelse var han dog ikke god.
Men... den spiller, der gjorde det bedst, med afstand endda - og han gjorde det også fint mod Silkeborg - var Zanka. Han var god i defensiven, han har stadig sin hurtighed, han var aggressiv i duellerne (måske en anelse for aggressiv ved et par situationer), han var hurtig i sit opspil og havde 2-3 fremragende, hårde og præcise, flade afleveringer på 40-50 meter op igennem banen. Kan der trænes mønstre med fast/kendt bevægelse i de forreste kæder, kan hans præcision på den front virkelig komme til at betyde noget for os. Og så er han god i dødboldssituationer. Både defensivt og offensivt. Mod Silkeborg var han centimeter fra at blive matchvinder, og i går scorede han. Det er fremragende.