Zanka var sådan en fornøjelse at følge i går. Hold kæft, hvor spillede han godt. Vi har virkelig savnet en "kreativ" midterforsvarer, der kan noget med fødderne. Og så har opholdet i PSV ikke gjort ham langsommere. Top præstation :)
Snak
Redigeretman 28. jul 2014
Og nu er Anton også hentet hjem igen. Det er lige før det begynder at ligne et luksusproblem - i forhold til foråret er der næsten absurd mange mulige konstellationer. Hvor mon Kris skal hen?
Ah, og fra FCK.dk:
"F.C. København og Olof Mellberg er i en konstruktiv dialog med henblik på at afslutte samarbejdet med øjeblikkelig virkning."
Trist.
Ah, og fra FCK.dk:
"F.C. København og Olof Mellberg er i en konstruktiv dialog med henblik på at afslutte samarbejdet med øjeblikkelig virkning."
Trist.
Batman Close. London W12.
man 28. jul 2014
Hmmm, det ved jeg ikke hvad jeg skal syntes om. Nok mest fordi jeg er tosset med Mellberg. Syntes han var fremragende i store dele af de kampe det nåede at blive til.
Men rygterne har gået længe om han ikke rigtigt var Ståles kop the.
Jeg ser et fit jeg ikke kan lide ude på vestegnen. Det må ikke ske.
På den helt korte bane er det i øvrigt lidt problematisk. Vi har to CL kval kampe hvor der så kun er Nilsson og Zanka til det centrale forsvar, hvor Amartey så må være stand in, hvilket vil være noget lort da han er ved at blive spillet ind et andet sted hvor han så vil mangle.
Men rygterne har gået længe om han ikke rigtigt var Ståles kop the.
Jeg ser et fit jeg ikke kan lide ude på vestegnen. Det må ikke ske.
På den helt korte bane er det i øvrigt lidt problematisk. Vi har to CL kval kampe hvor der så kun er Nilsson og Zanka til det centrale forsvar, hvor Amartey så må være stand in, hvilket vil være noget lort da han er ved at blive spillet ind et andet sted hvor han så vil mangle.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.
man 28. jul 2014
Er det fordi, Antonsson ikke er godkendt til kval-kampene?
Umiddelbart er det vel kun et problem, hvis enten Zanka eller Nilsson ikke er fit til de kampe, for Antonsson kan vel godt tage over for den ene af dem i Suppen.
Umiddelbart er det vel kun et problem, hvis enten Zanka eller Nilsson ikke er fit til de kampe, for Antonsson kan vel godt tage over for den ene af dem i Suppen.
man 28. jul 2014
Jeg er heller ikke udelt begejstret for det. Ikke fordi Mikael Antonsson ikke er en god spiller, men fordi Olof Mellberg har noget power og noget rutine, jeg synes har fungeret godt, når han er klar.
man 28. jul 2014
Nu ved ingen af os vel, hvordan Olofs niveau pt er. Er enig i, at han gjorde det godt før hans skade. Men med det skadesforløb og hans alder så er jeg skeptisk. Derfor er jeg ganske tilfreds med byttehandlen.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Redigeretman 28. jul 2014
Jeg er oven ud tilfreds med at bytte Antonsson ud med Mellberg. Sidst nævnte har været en del ramt at skader og det er tvivlsomt hvor meget længer han kan blive ved med at komme tilbage fra dem. Samtidig kender Antonsson både Pelle og Zanka indgående og kan dermed straks indgå i den trio der vil skifte i midterforsvaret, samtidig med han kender systemet.
Samtidig er det ikke at undervurdere at Antonsson formentlig har 2-3 år mere tilbage i sig end Mellberg og formentlig er en smule billigere i løn.
Alt i alt taber vi måske, såfremt at Mellberg kunne ryste sin skade af sig, en lille smule i top niveauet, hvor i mod vi vinder en del kontinuiteten. Det er måske ikke den mest sexet løsning, men den er til gengæld utrolig driftsikker og i vores situation er driftsikkerhed faktisk ret sexet.
Dog vil der nok være nogle kvindelig tilskuere der begræder dette bytte..
Samtidig er det ikke at undervurdere at Antonsson formentlig har 2-3 år mere tilbage i sig end Mellberg og formentlig er en smule billigere i løn.
Alt i alt taber vi måske, såfremt at Mellberg kunne ryste sin skade af sig, en lille smule i top niveauet, hvor i mod vi vinder en del kontinuiteten. Det er måske ikke den mest sexet løsning, men den er til gengæld utrolig driftsikker og i vores situation er driftsikkerhed faktisk ret sexet.
Dog vil der nok være nogle kvindelig tilskuere der begræder dette bytte..
(...)
man 28. jul 2014
Jeg kan som sådan godt forstå, at man slår til når den mulighed pludselig opstår.
Antonssen var jo rigtig solid, den sidste lange tid hos os. Zanka, skriver folk, er startet rigtig godt, og kan være med til at lægge gode lange bolde frem. Den evne havde han for øvrigt også sidst han var i klubben. Og så skriver "I" jo, at Zanka også stadig har fart i benene. (Jeg missede det meste af Silkeborg-kampen og hele Lyon-kampen).
Per Nilsson kommer med 6 (tror jeg det var?) sæsoners erfaring fra Bundesligaen, og der skrives også at han er startet rigtig godt ud.
Så hvem sætter man nu på bænken, og kan han affinde sig med det. For rotation i midterforsvaret, er vel ikke noget man normalt godvilligt kaster sig ud i...
Umiddelbart, hvis ellers Zanka holder niveau, og har lært at holde koncentrationen, står han vel til en startplads - også pga. han vel er hurtigste mand af de tre, og netop kan slå de bolde frem i banen.
Antonssen mangler givetvis kampform, så det er vel ikke utænkeligt, at han i den første tid må se til fra bænken. Og kan ende der, hvis ellers Per Nilsson og Zanka gør det fornuftigt.
Så er spørgsmålet om han er tilfreds med det, pokalbold og indhop, i et par år. Forudsat selvfølgelig, at vi ikke løber ind i en længere skade til en af de tre.
Antonssen var jo rigtig solid, den sidste lange tid hos os. Zanka, skriver folk, er startet rigtig godt, og kan være med til at lægge gode lange bolde frem. Den evne havde han for øvrigt også sidst han var i klubben. Og så skriver "I" jo, at Zanka også stadig har fart i benene. (Jeg missede det meste af Silkeborg-kampen og hele Lyon-kampen).
Per Nilsson kommer med 6 (tror jeg det var?) sæsoners erfaring fra Bundesligaen, og der skrives også at han er startet rigtig godt ud.
Så hvem sætter man nu på bænken, og kan han affinde sig med det. For rotation i midterforsvaret, er vel ikke noget man normalt godvilligt kaster sig ud i...
Umiddelbart, hvis ellers Zanka holder niveau, og har lært at holde koncentrationen, står han vel til en startplads - også pga. han vel er hurtigste mand af de tre, og netop kan slå de bolde frem i banen.
Antonssen mangler givetvis kampform, så det er vel ikke utænkeligt, at han i den første tid må se til fra bænken. Og kan ende der, hvis ellers Per Nilsson og Zanka gør det fornuftigt.
Så er spørgsmålet om han er tilfreds med det, pokalbold og indhop, i et par år. Forudsat selvfølgelig, at vi ikke løber ind i en længere skade til en af de tre.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
man 28. jul 2014
Og det blev lidt rundkreds-skrevet.
Jeg er dog spændt på, om den Antonssen der findes i dag, vil kunne holde til at være bænket i et lige så afdæmpet toneleje, som han vel kunne da han stod bag Gravgaard og Hangeland (tror jeg det var?)
Der er trods alt sket noget af en udvikling med Antonssen siden Aberdeen-kampen.
Jeg er dog spændt på, om den Antonssen der findes i dag, vil kunne holde til at være bænket i et lige så afdæmpet toneleje, som han vel kunne da han stod bag Gravgaard og Hangeland (tror jeg det var?)
Der er trods alt sket noget af en udvikling med Antonssen siden Aberdeen-kampen.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.