Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg tror Antonsson er helt indforstået med hans rolle i klubben.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Med det in mente at Mikael Antonsson tidligere har vikarieret på højreback i et par klubber, kunne man som en sidste gimmick, inden Olof Mellberg sælges fra, stille med lutter svenskere hos de bagerste fem. De har for resten 172 landskampe til sammen, så lidt international rutine er der da i hvert fald at komme med.
moderator
http://www.tipsbladet.dk…r-rosenborg

mon ikke vi ser ham i KBH snart?
Dette er en signatur.
Det håber jeg da. Og han skal være så hjerteligt velkommen.
Det ville sgu være lækkert.
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Apropos min påstand om den mere åbne stil fra FCK - at man såre simpelt tildeles mere info end tidligere: Jeg mindes ikke at FCK tidligere åbent har meldt ud, at en spiller står til fyring, inden denne har forladt klubben. Imidlertid er det nu sket med Olof Mellberg.

Apropos åbenmundethed, så mener jeg det er rigtig dårlig stil af Mikael Antonsson, at han åbent erklærer, at han helst ser et FCK-midterforsvar bestående af ham og Per Nilsson.
Åbenhed kan være så meget. Jeg mindes heller ikke et vindue, hvor vi har gået så stille med dørene angående transfers.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Jeg er enig i at Ståle står for en anden stil. Hvis man er til feministisk bøsseævl, så havde Politiken en længere svada med/om ham (http://politiken.dk/maga…oneforsvar/), hvor ærlighed er et af nøgleordene.

Lige med Oluf havde det dog også næsten været håbløst ikke at melde noget ud - efter hans, øh, "udstråling" under opvarmningen i weekenden og dernæst fravær fra træning og kampe, ville en forklaring blive efterspurgt igen og igen.
Batman Close. London W12.
"Jeg mindes heller ikke et vindue, hvor vi har gået så stille med dørene angående transfers"

- Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener, men NCH sagde jo i sin tid, at når der var ændring i spillertruppen, ville dette blive meldt ud. Ikke før.
Her tænker jeg på hvad det lykkes pressen at opfange.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Annonce