Snak

Mere indhold efter annoncen
Drejer, mon ikke du kan skrive mit navn uden h, eller er det en måde at gøre lidt oprør på? Din påstand er, at der har været stille omkring transfererne. Som en art modvægt (jeg kan ikke helt set formålet, men måske kan du kan oplyse?) til min - i øvrigt underbyggede - observation af, at FCK har skiftet strategi ift. hvad der meldes ud og hvad der ikke meldes ud. Og da påviser jeg så en sikker 50% rate plus et par i måske-zonen (for at tækkes dig og Svoger). Mit spørgsmål er derfor, skulle påstanden holde vand: Er den meget anderledes end tidligere transfervinduer?

Jeg godtager selvfølgelig ikke at 1/2 skulle være lettere end 4/8. Eller jo, det gør jeg hvis du med andet end en personlig holdning kan forklare mig, hvordan det skulle hænge sammen. Er der en formel eller en journalistisk regel, jeg ikke kender til?
Hvis Claudemir sælges og Ståles og man vurderer vi har spillere nok er gennemsnitsalderen på midtbanen ca 21½.

Delaney:22
Amaarkwa: 20
Nicolai: 23
Gammelfar Rurig: 26
Toutouh: 21
Mussis: 22
Amartey: 19
Kadrii: 23
Mikkel Wohlgemuth: 19

Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
mit gæt på opstillingen imorgen.

[ 4-4-1-1 ]
line-ups :

Stephan Andersen
Tom Hoegli
Mathias Joergensen
Per Nilsson
Pierre Bengtsson

Claudemir
Thomas Delaney
Nicolai Joergensen
Daniel Amartey

Youssef Toutouh

Andreas Cornelius
fck & arsenal
BB

Er ham den unge Brandur Olsen på 19 år ikke også midtbanespiller?
fck & arsenal
I så fald er vi nede på 21 rent.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det skulle ikke kun være de kvindelige fans, der har et godt øje til ham. Der er uro i truppen, da både spillernes og trænernes koner og kærester kigger lidt for langt efter ham.


Har Oluf været i kanen med Ståles udkårne? Puha, hva.
"I så fald er vi nede på 21 rent"

- Det er sådanne tal der virkelig understreger påstanden om, at FCK udelukkende satser på ældre spillere uden snerten af udviklings- og videresalgspotentiale.

Og det belyser ligeledes Ståle Solbakkens mangler: I det projekt, det er, at sikre defensiven, er tilgangen af rutinerede kræfter til den bagerste kæde blottet for såvel taktisk indsigt som perspektiv. I en klub med den position i et nationalt regi, som FCK har, er der oftest god tid til at bygge op. Her er der højt til tålmodighedsloftet, og et par mellemsæsoner er helt i tråd med både interne, tilhængeres, pressens og sponsorernes ambitioner for klubben. At det naivt, aldrende midterforsvar med en gennemsnitsalder på godt 27,5 år, allerede nu har vist prøver på en længe savnet defensiv disciplin, er sådan set sagen uvedkommende. Man må se det i det store billede.
Matias og Olof. Nok er nok.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Ain´t that the truth!
efter at have set nogle youtube videoer med Yevhen Konoplyanka - er jeg meget meget meget meget bange for at Høgil bliver kørt over, og vi taber klart.

Men håber jeg tager fejl. :)
fck & arsenal
Annonce