Drejer, mon ikke du kan skrive mit navn uden h, eller er det en måde at gøre lidt oprør på? Din påstand er, at der har været stille omkring transfererne. Som en art modvægt (jeg kan ikke helt set formålet, men måske kan du kan oplyse?) til min - i øvrigt underbyggede - observation af, at FCK har skiftet strategi ift. hvad der meldes ud og hvad der ikke meldes ud. Og da påviser jeg så en sikker 50% rate plus et par i måske-zonen (for at tækkes dig og Svoger). Mit spørgsmål er derfor, skulle påstanden holde vand: Er den meget anderledes end tidligere transfervinduer?
Jeg godtager selvfølgelig ikke at 1/2 skulle være lettere end 4/8. Eller jo, det gør jeg hvis du med andet end en personlig holdning kan forklare mig, hvordan det skulle hænge sammen. Er der en formel eller en journalistisk regel, jeg ikke kender til?
Jeg godtager selvfølgelig ikke at 1/2 skulle være lettere end 4/8. Eller jo, det gør jeg hvis du med andet end en personlig holdning kan forklare mig, hvordan det skulle hænge sammen. Er der en formel eller en journalistisk regel, jeg ikke kender til?