efter at have set nogle youtube videoer med Yevhen Konoplyanka - er jeg meget meget meget meget bange for at Høgil bliver kørt over, og vi taber klart.
Har du glemt den kamp hvor Høgli havde fuldstændig styr på Christiano Ronaldo?:-)
Forza Napoli Sempre!