Snak

Mere indhold efter annoncen
Sindssygt dumt gult kort!
København.
Men hold op hvor er Armartey god
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Ja han kæmper virkelig. Lækkert at se den gejst, som han udviser!
København.
Havde glemt, hvor meget det hold filmer. Det var virkelig grimt at se sidste sæson i Europa League.
Synd Zanka ikke lige træder på ham - Det pisfilmeri!

Synes desuden der bliver dømt relativt tynde frispark.
København.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
7 danskere på banen. 2 spillere fra start-11 i pokalfinalen. Wow.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Stephan Andersen ser dejlig rolig ud i dag. Håber på det bedste. :)
"Medløberfan" af AGF siden 2000 "Medløberfan" af FC Barcelona side 2008
Ja, det er faktisk imponerende. NJ må dog gerne steppe lidt op nu!
København.
Vildt så mange diving cunts de har. Ærgerligt en engelsk dommer ikke lige vælger at slå ned på det.
Jeg har det med Arsenal, Barcelona, Bayern München og Brøndby, som Frankie Boyle har det med John Terry: https://www.youtube.com/watch?v=MOYfreJO7zs
Når vi nåede lige at rose Amartey. Kanon redning af SA!

- Bliver voldsomt irriteret af at se på de miniput-clearinger. Tag nu fat i kuglen.
København.
Annonce