Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er da utrolig uambitiøst af FCK… Ingen trussel fremad… Det bliver som regel straffet.
Altså 0-0 er et kanon resultat. Jeg er dog nervøs for at Pelle og Zanka - De har virket meget tunge. Desuden skal vi blive bedre til at sende Kadrii og Amankvaa afsted på kanterne og så ellers bare ind i det lille felt mod Cornelius. NJ skal bare løbe og lave lidt ravage, eks. ved at bryde deres kæder lidt.
København.
Jo jo, men et udebanemål er bare guld værd. 0-0 ude kan hurtigt blive farligt hjemme,

Det er jo også bedre at tabe 2-1 end 1-0, så jeg ville søge at true lidt mere offensivt.
Hvilken radiokanal dækker kampen?
København.
Hvad sker der? Hvorfor er der 10-20 FCK fans på sidelinjen?
København
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvad pokker sker der nu?
Der er vel nogen der har fået tæsk på tribunen.

It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Tilskuerne bag udskiftningsboksen tager det meget med ro og smiler. Det eneste jeg ser er den lazer-lys ting som generer. Resten af tilskuerne ser jo også meget rolige ud.
Udvandret Nordjyde. https://9gag.com/gag/aQ3rNP7
Total forvirring...

Mon ikke der er blevet kastet noget på fansene eller noget i den stil?
Skrivebordssejr, ja tak.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Annonce