Det er da utrolig uambitiøst af FCK… Ingen trussel fremad… Det bliver som regel straffet.
Snak
ons 30. jul 2014
Altså 0-0 er et kanon resultat. Jeg er dog nervøs for at Pelle og Zanka - De har virket meget tunge. Desuden skal vi blive bedre til at sende Kadrii og Amankvaa afsted på kanterne og så ellers bare ind i det lille felt mod Cornelius. NJ skal bare løbe og lave lidt ravage, eks. ved at bryde deres kæder lidt.
København.
ons 30. jul 2014
Jo jo, men et udebanemål er bare guld værd. 0-0 ude kan hurtigt blive farligt hjemme,
Det er jo også bedre at tabe 2-1 end 1-0, så jeg ville søge at true lidt mere offensivt.
Det er jo også bedre at tabe 2-1 end 1-0, så jeg ville søge at true lidt mere offensivt.
Redigeretons 30. jul 2014
Der er vel nogen der har fået tæsk på tribunen.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
ons 30. jul 2014
Tilskuerne bag udskiftningsboksen tager det meget med ro og smiler. Det eneste jeg ser er den lazer-lys ting som generer. Resten af tilskuerne ser jo også meget rolige ud.
Udvandret Nordjyde.
https://9gag.com/gag/aQ3rNP7
ons 30. jul 2014
Total forvirring...
Mon ikke der er blevet kastet noget på fansene eller noget i den stil?
Mon ikke der er blevet kastet noget på fansene eller noget i den stil?