Jeg tror Santander kan blive giftig. Jeg synes der er fremgang at spore i hans spil, og han er et fysisk pragt eksemplar. Han indgår godt i spillet, og jeg vil til enhver tid hellere have ham på holdet end både Nico og Cornelius.
Jeg mener at de i Fanradioen havde besøg af en fra tipsbladet på et tidspunkt, som havde interviewet nogle forsvars spillere rundt omkring i suppen, hvor han "off the mic" spørger dem om hvilken angriber de syntes var sværeste at spille overfor, her skulle svarende have lydt Santander. Men vi er helt enige om at han godt måtte blive lidt skarpere, og forhåbentlig kommer det stille og roligt med tiden.
Jeg mener at de i Fanradioen havde besøg af en fra tipsbladet på et tidspunkt, som havde interviewet nogle forsvars spillere rundt omkring i suppen, hvor han "off the mic" spørger dem om hvilken angriber de syntes var sværeste at spille overfor, her skulle svarende have lydt Santander. Men vi er helt enige om at han godt måtte blive lidt skarpere, og forhåbentlig kommer det stille og roligt med tiden.
Jeg synes også, at FCK skal tage den på deres kappe: Vi har ingen dagsorden om at skulle derind (I #ParkenSmadreIkSigSelv red.) og lave ballade. Jeg siger bare, at det er en naturlig konsekvens af FCKs egen ageren. - A. Benjamin, talsmanden for Alpha...