Matias, den ser vi så helt forskelligt på. Jeg kan være voksen og moden omkring meget i fodbold, men tre klubber får mig til helt at glemme, at jeg både er far og +40 (her citerer jeg frit min kone). BØF er en af de klubber - de to andre er Barcelona og Manchester United. Jeg har det samme had til BØF i dag, som jeg havde for 20 år siden, og jeg kan ikke, og vil ikke, ønske dem noget som helst godt, hverken sportsligt eller økonomisk. Heller ikke i Europa, hvis det på sigt skulle betyde bedre seedningsmuligheder for FCK. Dertil er jeg simpelthen for smålig. Havde det været alle andre danske klubber, så kan jeg fint følge dine argumenter, men BØF får mig til at tænke tanker, som jeg normalt ville være flov over.
Ser man rent sportsligt på det, så tror jeg kun, at holdet vil blive bedre af en sejr og en pokalfinal. Det vil løfte moralen på holdet, og gøre det nemmere for NJ og de andre smølehoveder at give sig 100% i alle kampene, indtil mesterskabet er i hus.
Desuden mener jeg, at Boilesen SKAL gøres til permanent anfører!
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=48zuf_y5MMM