Nossefryden i at frarøve bif deres sidste halmstrå af ære i indeværende sæson ville være stor hos mig. Jeg håber virkelig ikke at Ståle skifter for meget ud ift. i søndags.
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
ja det ser alternativt ud, husker jeg galt eller spillede Ståle noget der lignede samme formation for et par år siden inde i Brøndby, hvor FCK vandt på mål af Vetokele og NJ ?