Snak

Mere indhold efter annoncen
Vinder vi?
fck-medløber.
moderator
Ja. Fint med Elmander, der sejler rundt. Fortjent sejr.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Evig fucking fryyyyyyyyyyyyyyd!
Desuden mener jeg, at Boilesen SKAL gøres til permanent anfører! https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=48zuf_y5MMM
Evig fucking fryyyyyyyyyyyyyyd!
Desuden mener jeg, at Boilesen SKAL gøres til permanent anfører! https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=48zuf_y5MMM
Haha, hvor er det er perfekt aften! Elmander der helkikser er prikken over i´et. Farvel bøf!
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kaminski visser da at han har lidt talent, tror ikke vores to andre keepere var nået ned at gribe den.

I forhold til at han virker lidt usikker og urutineret har jeg det fint med at han ikke står, men han skal sku nok blive til en fin keeper med tiden.
(...)
Hvad stod der på de der bannere efter kampen?
Det var godt, Brøndby ikke vandt, så Agger og deres direktør havde skulle ud på banen og klappe, og vores fans dermed ville have været nødt til at kaste med jernrør og golfbolde.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Dejligt, dejligt resultat.

Det første banner var et eller andet med Litauen, det sidste var vist "Pilen peger kun en vej - nedad / Oscar". Et andet højdepunkt var en af bannerreklamerne, der stolt proklamerede, at sponsoren støttede "det nye Brøndby". Det var desværre ikke dato-mærket, så det er umuligt at sige, hvilket af de nye brøndbyer, der er tale om.
Batman Close. London W12.
Jeg er imponeret over så nemt de har haft ved at sælge de billetter FCK ikke må få mere. Den tribune var jo stop fyldt!
Desuden mener jeg, at Boilesen SKAL gøres til permanent anfører! https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=48zuf_y5MMM
Annonce