Snak

Mere indhold efter annoncen
Fedt. Det var halvdelen. Så skal AaB lave en omvendt AaB i morgen, så jeg kan få min FCK-AaB-finale.

bold.dk beskriver målet som et sololøb af NJ fra midten af banen. Var Bromby fuldstændig passive eller var det den gode NJ i dag?
fck-medløber.
Det var den NJ der gør hvad de andre ikke kan, når der intet kreativt er i sigte.
Tak for det. Godt vi snart er af med ham til fordel for en Ailton med hjerne...
fck-medløber.
NJ manglede blik for medspillerne i nogle situationer, der kunne være blevet til mere.
Men altså. Han scorede, og det var et fint mål.

Min tiltro til Verbic kan til gengæld efterhånden ligge på et ret lille sted. Han startede ellers så fint. Bortset fra noget med et rødt kort i Europa....
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Tak for det. Godt vi snart er af med ham til fordel for en Ailton med hjerne...


NJ er naturligvis tilgivet for alle forgående dårlige præstation. Der skal omgående støbes en Bronze statue af ham.
Jeg synes også, at FCK skal tage den på deres kappe: Vi har ingen dagsorden om at skulle derind (I #ParkenSmadreIkSigSelv red.) og lave ballade. Jeg siger bare, at det er en naturlig konsekvens af FCKs egen ageren. - A. Benjamin, talsmanden for Alpha...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Du har ret svoger, den han banker over mål fra spids vinkel i stedet for at smide den ind til en hovedstødsduel mellem durmise og delaney (easy), var ego-NJ.

Men han tog sine løb og ofrene også nogle kræfter defensivt idag, jeg synes det var en fin indsats han bestemt kan være bekendt.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
moderator
Det var sgu en dejlig sejr. Vi er et ret godt pokalhold, og det var en stærkt præstation igår.
Stor ros til Kaminske for at holde Ørnskovs afslutning til sidst. NJ skulle dog have lukket kampen inden da, men pyt med det. Nu kan vi se frem til en pokalfinale i Parken, og det er ekstra krydderi på en godkendt sæson indtil videre.

Ståles eksperiment lykkedes ret godt, selv om friløberen til Pukki var et udslag af manglende afstemning i bagkæden. Zanka laver vel her sin eneste fejl i kampen. Flot kamp af Zanka, der selvfølgelig ikke lod sig gå på af pibekoncerten.

Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Enig, Lebron James/Kanye West var god til at holde hovedet koldt.

HELDIGVIS så missede Santander den aflevering i den kontra, ellers havde Elmander ikke lavet den skævert der var så sjov.
moderator
Zanka vokser jo mere, han bliver hadet af de andre holds fans. Det er tydeligvis en motivationsfaktor for ham.

Og ja, det var en vidunderlig afslutning med Elmanders spark ud i intetheden. Han er en af de få spillere fra det nuværende BIF-hold, der er irriterende. Småbeskidt spiller, der ikke længere har niveauet, og nu mest gør sig som en intrigant nobody.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Annonce