Fedt. Det var halvdelen. Så skal AaB lave en omvendt AaB i morgen, så jeg kan få min FCK-AaB-finale.
bold.dk beskriver målet som et sololøb af NJ fra midten af banen. Var Bromby fuldstændig passive eller var det den gode NJ i dag?
bold.dk beskriver målet som et sololøb af NJ fra midten af banen. Var Bromby fuldstændig passive eller var det den gode NJ i dag?
fck-medløber.