Det er ikke sådan, at det ikke kan lade sig gøre - der skal bare være den rette kultur på holdet, og den er tilsyneladende svær at skabe i FCK. Vi kan ikke i denne sæson, det synes jeg er tydeligt, men vi har det gjort det før. Både i sæsonerne 06/07 og 10/11 kunne vi relativt ubesværet eksperimentere, give bærende spillere pauser osv., uden det gik ud over spil og resultater.
Snak
søn 24. apr 2016
tror Erik "Zlatan" Johansson scorer i dag.
Er rimelig optimistisk i dag, hvilket sjældent er et godt tegn. Et friskt bud er 0-2. Det hold vi har i dag skal vinde hver gang mod Viborg.
Er rimelig optimistisk i dag, hvilket sjældent er et godt tegn. Et friskt bud er 0-2. Det hold vi har i dag skal vinde hver gang mod Viborg.
søn 24. apr 2016
Ellers kan du altid købe til D tribunen Svoger, medmindre det måske er lidt for kedeligt?
Er det neutralt område til pokalfinalen, eller hvordan?
Jeg har ikke noget imod, at vi står blandt medfans. Coke-vrag gider jeg bare ikke.
For helvede. Min YouSee-app synes at være nede. Hvordan skal jeg nu se os rundbarbere Viborg med vores flydende champagnebold?
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
søn 24. apr 2016
Hvordan skal jeg nu se os rundbarbere Viborg med vores flydende champagnebold?
Jeg har signal, men går også glip af det, du beskriver.
Batman Close. London W12.
søn 24. apr 2016
GammelBitter - det er vist deres app der er problemet. Ikke selve deres signal.
Jeg har ikke kabeltv ind....
Jeg har ikke kabeltv ind....
Fejl på YouSee streamingtjenester
En teknisk fejl på vores hoved central kan desværre betyde, at du i øjeblikket ikke kan logge ind på YouSees streamingtjenester via yousee.dk eller App.
Vi forventer at fejlen er rettet i løbet af aftenen. Vi opdaterer, når der er nyt.
Vi beklager ulejligheden.
Venlig hilsen
YouSee
Starttid: 24-04-2016 15:45
Forventet rettet: 24-04-2016 20:00
Driftsid: 142021
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
søn 24. apr 2016
Ja, okay, den faldt til jorden ... Du postede bare cirka lige da Viborg kom foran. Der er billeder af en lortekamp på mit tv (via Stofa).
Batman Close. London W12.
Redigeretsøn 24. apr 2016
Odds 3,10 på FCK-sejr. Så skal pensionsopsparingen 3-dobles.
At høre fodboldkamp på P3 minder om gymnasietiden, hvor der var 3-4 kampe kl 15 søndag.
Dengang var det med afleveringer, tømmermænd og te...Andreas KraulMorten Hausborg er der vist heldigvis stadig, nu jeg hverken har tømmermænd eller afleveringer, og ikke gider lave te.......
At høre fodboldkamp på P3 minder om gymnasietiden, hvor der var 3-4 kampe kl 15 søndag.
Dengang var det med afleveringer, tømmermænd og te...
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.