Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg husker det som Gronk brugte den så ofte at jeg aldrig forstod den snød nogen, men lækkert var det!
FCK og United siden \'92.
Jeg synes et af vores store problemer i mange sæsoner, er at vores kant/backspil ikke fungerer overhovedet. Der er intet sammenspil mellem dem overhovedet og antallet af indlæg fra kanter/backs hver kamp er ufattelig lavt ift. til tidligere. En historisk styrke i FCK har netop været kant/backspillet og det har reddet utallige point, når spillet som helhed ikke har fungeret, da det har været så stor en del af vores spil.

Det er IMO også en af grundene til at Cornelius ikke rigtig er kommet igang, han bliver slet ikke spillet rigtigt.
København
Grønkjær kunne så meget, at man ikke kunne tillade sig at gå efter hælfinten. Det er mærkeligt, der ikke er nogen der har taget fat i NJ og vist ham nogle videoer og lært ham noget. Når man ser en kamp som i dag, har man indtryk af at træningen foregår lidt ligesom dengang jeg spillede serie 4. Lidt banale øvelser, og så to hold mod hinanden.
fck-medløber.
Kvaliteten af indlæg er i hvert fald alarmerende ringe. Virkelig mærkeligt, for det er trods alt ret simpelt.
Jeg tror vi får et mål og fejrer det som var det et mesterskab.
fck-medløber.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
nå, måske ikke.
fck-medløber.
Vi kunne blive ved resten af April. Uden mål.
København.
10 minutter igen, og vi har endnu til gode at spille Viborg helt tynde. Det er fandeme dårligt.
Jeg håber at Toutouh var træt/småskadet.

Ellers giver det da ingen mening, at Kvist stadig er på banen.
København.
Enhver kan blive træt af at se på det der.
fck-medløber.
Annonce