Jeg synes et af vores store problemer i mange sæsoner, er at vores kant/backspil ikke fungerer overhovedet. Der er intet sammenspil mellem dem overhovedet og antallet af indlæg fra kanter/backs hver kamp er ufattelig lavt ift. til tidligere. En historisk styrke i FCK har netop været kant/backspillet og det har reddet utallige point, når spillet som helhed ikke har fungeret, da det har været så stor en del af vores spil.
Det er IMO også en af grundene til at Cornelius ikke rigtig er kommet igang, han bliver slet ikke spillet rigtigt.
København