Der hvor jeg ryster i bukserne, er jo at vi ikke kan score mål. Nico er oppe på 9 kasser og vi lakker mod enden af både sæsonen og sikkert også Nicolajs FCK karriere. Det bliver sgutte sjovt til sommer. Så er der Santander med 6 mål og det er altså ikke fordi han ikke har fået kampe eller chancer. Det ser ikke ud til at han er topscorermateriale, men lad os da endelig bliver overraskede hvis han laver en N´Doye. Tror det dog ikke. Teknikken og køligheden er udtalte mangler. Han knokler dog og kommer frem til noget. Den del skal han da have.
Vi står altså over for et vindue, hvor vi mister vores eneste målscorer og måske også kaptajnen og omdrejningspunktet på midten. Så mangler vi bare at afskibbe Zanka, hvis der kommer et vildt bud, og så er hele stammen i holdet piftvæk. Helt forfra igen. Men det er de vel klar over inde på Øster Allé.
Vi står altså over for et vindue, hvor vi mister vores eneste målscorer og måske også kaptajnen og omdrejningspunktet på midten. Så mangler vi bare at afskibbe Zanka, hvis der kommer et vildt bud, og så er hele stammen i holdet piftvæk. Helt forfra igen. Men det er de vel klar over inde på Øster Allé.