Nøh - jeg kan ikke huske, om jeg får nyhedsbreve fra FCK. For mulighed for at købe billetter fra i morgen.
Kan det godt passe, at de ikke skriver mails ud ret ofte?
Kan det godt passe, at de ikke skriver mails ud ret ofte?
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.