Snak

Mere indhold efter annoncen
Nøh - jeg kan ikke huske, om jeg får nyhedsbreve fra FCK. For mulighed for at købe billetter fra i morgen.

Kan det godt passe, at de ikke skriver mails ud ret ofte?
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
moderator
Dette er en signatur.
De skriver ret tit til mig, Svoger.

Senest d. 19/4.

Jeg har også godt læst den, Sir_C, og det er ganske patetisk.

"Hadet er så småligt, at jeg demonstrativt giver fuckfinger til deres stadion, Parken på Østerbro, når jeg cykler forbi på vej til badminton et par gange om ugen." - Det er jo ikke blot småligt, men decideret sølle.

Han er desuden uddannet journalist. Fra RUC.
København.
Jeg synes den er skæg.
fck-medløber.
Det er ærgerligt at Bromby er blevet så ligegyldige de seneste år. De har ikke engang een spiller, man kan se sig rigtig sur på.
fck-medløber.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hold da op et dræn der har skrevet den artikel. Gad vide hvad formålet med den egentligt er? Jeg er cirka lige så beriget som klippet fra 90´erne med ham AGF/White Pride gutten der vil have journalisten til at ´forstå det´.
Den er også rigtig sjov, men på en anden måde. Den bedste er dog den der fra en park i Randers fra samme periode, hvor Randersprototypen puster sig op med "hvad er det du ikke forstår?" på flot Randersk. Gid jeg vidste hvad jeg skulle søge efter.
fck-medløber.
"Hvad er det du ikke forstår"

https://www.youtube.com/watch?v=OyJTfuvJa9g

Det er klasse. "Fat det, vi vil øelæg dem!"
København.
Haha, havde helt glemt det klip! En ægte provins pulverkriger, han er jo helt blæst.
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Jeg har også godt læst den, Sir_C, og det er ganske patetisk.

"Hadet er så småligt, at jeg demonstrativt giver fuckfinger til deres stadion, Parken på Østerbro, når jeg cykler forbi på vej til badminton et par gange om ugen." - Det er jo ikke blot småligt, men decideret sølle.

Han er desuden uddannet journalist. Fra RUC.


Jeg læste den nu bare som en ironisk artikel, hvor han selv gør tykt grin med det irrationelle had man kan føle i forbindelse med fodbold. Jeg har svært ved at tro på at han rent faktisk rækker fuck til parken når han cykler forbi, men det er jo et udmærket billedligt eksempel på hvor primitive og dumme ens følelser kan være når det handler om fodbold.

Artiklen er lidt åndsvag og ligegyldig, men det er langt det meste indhold på nettet alligevel...
Annonce