Ja det er en af mine klågere medfans, han havde i hvertfald fattet det.
Jeg befinder mig sjældent i denne tråd, men jeres overskrift måtte lige have en kommentar med på vejen, nu når vi fik "hjemmebanen". Det kunne jo være overordentligt pænt af jer at tage det kompleks med d.5. Tror i også at i skal benytte gæsteomklædningen?
Vi ses til en god kamp.
Jeg befinder mig sjældent i denne tråd, men jeres overskrift måtte lige have en kommentar med på vejen, nu når vi fik "hjemmebanen". Det kunne jo være overordentligt pænt af jer at tage det kompleks med d.5. Tror i også at i skal benytte gæsteomklædningen?
Vi ses til en god kamp.
https://youtu.be/ihaB8AFOhZo