Snak

Mere indhold efter annoncen
Fordelingen af billetter har næppe noget at gøre med, at AGF er valgt som hjemmehold i pokalen. Det ville da en besynderlig tilgang. Hvad nu hvis det havde været Hobro?

Så vidt jeg kan forstå, har man aftalt/forhandlet om detaljerne henover weekenden. FCK har så enten vist noget goodwill ved at give lidt ekstra til AGF eller fået nogle andre fordele på andre aspekter af arrangementet.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Havde det nu været Hobro, havde de kunnet takke ja til at være hjemmehold, men afgive det resterende billetter over 7.000-8.000, eller hvor meget de nu ville mene at kunne sælge. Sådan har jeg forstået det, men det bliver det selvfølgelig ikke et faktum af.

EDIT. Fedt nok ikke at kunne stave til Hobro.
Jeg synes bare, at det er meget mærkeligt, hvis man i udgangspunktet ikke har splittet 50/50 (minus neutrale og sponsorpladser).

Der kan måske være noget med, hvilke tribuner som man får, men at hvert hold i udgangspunktet ikke får det samme antal billetter, kan jeg ikke se logikken i.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk

Jeg synes bare, at det er meget mærkeligt, hvis man i udgangspunktet ikke har splittet 50/50 (minus neutrale og sponsorpladser)

Tror det er noget med at der skal være én arrangør, så det er klart hvem der har rettighederne til begivenheden og ansvaret for afholdelsen.
Men det er bare et gæt.
15.000 billetter til os, knap 8.000 neutrale/sponsor. Er det ikke ret tæt på at være halvdelen af de der er afsat til fans, som vi har fået?
Ca. 38.000 pladser i alt, hvis ikke jeg husker galt?
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jo. Folk glemmer bare at B er 2 (måske 2,5?) gange større end D.
DBU forklarer selv processen her:

http://www.dbu.dk/Nyheder/2016/April/Billetsalg_pokal_2

Hvis der overhovedet er tale om et større antal billetter til AGF, må det være noget man har aftalt i weekenden.

https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
18.147 billetter afsat til GF´ere.......mon ikke majoriteten af neutrale pladser er gået til folk med fck-sympatier = mon ikke vi er tæt på 50/50 fordeling af pladserne....?
Glæder mig som en 6 årig juleaften.....
Sudare Pro Communi Causa - dét har jeg gjort siden -80
Jeg tror de neutrale pladser vil være ret ligeligt fordelt mellem FCK´ere og AGF´ere. Det er fint nok, det bliver en sjov kamp.
Ja, det er bare fedt, at der bliver fyldt.

Så er der også en chance for, at NJ gider spille.
København.
Annonce