Fordelingen af billetter har næppe noget at gøre med, at AGF er valgt som hjemmehold i pokalen. Det ville da en besynderlig tilgang. Hvad nu hvis det havde været Hobro?
Så vidt jeg kan forstå, har man aftalt/forhandlet om detaljerne henover weekenden. FCK har så enten vist noget goodwill ved at give lidt ekstra til AGF eller fået nogle andre fordele på andre aspekter af arrangementet.
Så vidt jeg kan forstå, har man aftalt/forhandlet om detaljerne henover weekenden. FCK har så enten vist noget goodwill ved at give lidt ekstra til AGF eller fået nogle andre fordele på andre aspekter af arrangementet.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk