Snak

Mere indhold efter annoncen
Pifter de ikke generelt, når FCM har den mere end to minutter?
København.
Synes det lød som om det var specifikt mod Sisto, når han har bolden.
imo bedste halveg i laaang tid.. første presset sidder perfekt .. Erik og Zanka er hvor de skal være .. Ankersen har fået en assist ... jeg er begejstret
Byen Hold - Ægte København
Selv når Verbic har scoret, ligner han en, der kan springe i luften.

Vigtigt mål dog.
København.
Virkelig fed kamp for den neutrale seer. I skal dog nok vinde det mesterskab, hvilket utvivlsomt er det bedste for dansk fodbold, men endnu vigtigere er det at i slaar AGF. Jeg haaber Staale har nok Riddersholm had til at saette spillerne op.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, det er fedt, at der bliver spillet fodbold mod begge mål.

Ift. at sætte spillerne op, så håber jeg kulissen er nok. Fuldt hus.
København.
Er vi ved at have Stephan Andersen klar?
København.
moderator
Det er fandme også idiotisk af Kvist. Pusic med ryggen mod mål, og så smider han hænderne i ryggen på ham.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Skidt af Robin Olsen. Den første så han måske for sent, men mål nr 2, på nøjagtig samme position, nøjagtig samme sted i målet, den skal han fandeme holde.
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
Hold nu kæft en åndsvag kamp.
Annonce