imo bedste halveg i laaang tid.. første presset sidder perfekt .. Erik og Zanka er hvor de skal være .. Ankersen har fået en assist ... jeg er begejstret
Virkelig fed kamp for den neutrale seer. I skal dog nok vinde det mesterskab, hvilket utvivlsomt er det bedste for dansk fodbold, men endnu vigtigere er det at i slaar AGF. Jeg haaber Staale har nok Riddersholm had til at saette spillerne op.
Skidt af Robin Olsen. Den første så han måske for sent, men mål nr 2, på nøjagtig samme position, nøjagtig samme sted i målet, den skal han fandeme holde.
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"