Snak

Mere indhold efter annoncen
Rubin Okotie er lige dukket op i mine tanker for, hvem der kan erstatte Nicolai Jørgensen. Han er en god fodboldspiller. Bevægelig, ganske fin teknik, rimelig god fysik og en ok afslutter. Ja, ham skal det være, synes jeg. Lige nu i hvert fald.
Rubin Okotie? Nej tak.
Vi bliver nødt til at lave en boom eller bust handel, også hente NB52 tilbage til Østerbro. Jeg tror at Bendtner i trygge rammer og i suppen, nemt kan hamre de der 12-18 mål ind som vi har brug for.
Han (Rubin Okotie) har ellers den profil, der ledes efter. Altså hans spillestil. Og hans kvaliteter er passende til FCKs niveau, det er der ingen tvivl om. Det kan sagtens være Nicklas Bendtner også kan udfylde den rolle - det er nok nærmere, om han gider. Kvalitativt vil han naturligvis være et niveau eller to over andre umiddelbare alternativer.
Sidder lige og snakker pokalfinale i AGF-tråden, herunder potentiel FCK-opstilling. Mit ønske er, at vi kører videre med pokalopstilling, da det er den der har bragt os i finalen og for at spare spillere til ligaen.

Thomas Kaminsky

Christoffer Remmer - Mathias Zanka - Mikael Antonsson - Ludwig Augustinsson

Benjamin Verbic - William Kvist - Thomas Delaney - Youssef Toutouh

Nicolai Jørgensen - Andreas Cornelius
Øv hvis det passer at Wettergren stopper. Håber Bård Wiggen kommer retur!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Har han ønsket det? Men ja, så skal vi have en anden, som kan støtte Ståle Solbakken/stå for den offensive del af træning og koncept.
Jeg under virkelig Cornelius en god oplevelse og pokalfinale, men han er pt. så langt fra Santanders niveau at det næsten ikke kan forsvares.

Hvor står vi henne efter næste transfer vindue.

Et bud på salg

NJ næsten helt sikkert væk (95%)
Delaney væk (70%)
Augustinson (20%)

Ankersen skal købes(75%)

Hvem kan erstatte ovenstående???

Nogle bud på køb i andre SL klubber???

Bud på en eller to angribere, som kan omsætte de mange chancer vi skaber???
Antonsson og Nilsson, tror en af dem ryger. Evt. hente Andreas Maxsø på fri transfer i Nordsjælland.
Til gengæld på grund af Leicester City F.C. skal spille CL efter sommer med Daniel A, skulle vi få et sted 2-6 mio. ekstra for ham, som sikkert falder i god jord, med sommers transfervindue i mente. :-)
fck & arsenal
Annonce