Jeg har set en smule fra Norge i løbet af det seneste år, og jeg synes godt nok niveauet efterlader en del at ønske. Og hvis man ser diverse videoer på youtube, bla. den der linkes til her, ligner meget af det forsvars spil bunden af første division. Men indrømmet jeg er ikke nogen ekspert på norsk fodbold.
Sverige er ved at komme efter os, jeg synes dog stadig væk at vi er marginalt foran, hvilket vel også kommer til udtryk i at vi kan hente nogle af deres bedste spillere.
Sverige er ved at komme efter os, jeg synes dog stadig væk at vi er marginalt foran, hvilket vel også kommer til udtryk i at vi kan hente nogle af deres bedste spillere.
Jeg synes også, at FCK skal tage den på deres kappe: Vi har ingen dagsorden om at skulle derind (I #ParkenSmadreIkSigSelv red.) og lave ballade. Jeg siger bare, at det er en naturlig konsekvens af FCKs egen ageren. - A. Benjamin, talsmanden for Alpha...