Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg har set en smule fra Norge i løbet af det seneste år, og jeg synes godt nok niveauet efterlader en del at ønske. Og hvis man ser diverse videoer på youtube, bla. den der linkes til her, ligner meget af det forsvars spil bunden af første division. Men indrømmet jeg er ikke nogen ekspert på norsk fodbold.

Sverige er ved at komme efter os, jeg synes dog stadig væk at vi er marginalt foran, hvilket vel også kommer til udtryk i at vi kan hente nogle af deres bedste spillere.
Jeg synes også, at FCK skal tage den på deres kappe: Vi har ingen dagsorden om at skulle derind (I #ParkenSmadreIkSigSelv red.) og lave ballade. Jeg siger bare, at det er en naturlig konsekvens af FCKs egen ageren. - A. Benjamin, talsmanden for Alpha...
Bjau@

synes nu ikke at FCK skal være så bange for at hente i Norge, tror vi er lidt farvet at Mos og Pape indkøbene, brede og Bolanos kunne man ikke sætte en finger på, forarbejdet skal bare være gjort ordentligt, hvilket det på ingen måde var gjort med Pape og Mos.

Om Fred fredag så er the shit ved jeg ikke, på Youtube ser han spændende ud, men man kan sikkert også klippe 5 minutter sammen med mig fra mit serie 5 hold og med lidt slowmotion og fodboldmuzak, så kunne jeg også ligne en kommende FCK spiller.
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
synes nu ikke at FCK skal være så bange for at hente i Norge, tror vi er lidt farvet at Mos og Pape indkøbene, brede og Bolanos kunne man ikke sætte en finger på, forarbejdet skal bare være gjort ordentligt, hvilket det på ingen måde var gjort med Pape og Mos.


Det er meget muligt jeg tager fejl mht. niveauet i Norge, men det jeg har set har ikke været prangende...

Om Fred fredag så er the shit ved jeg ikke, på Youtube ser han spændende ud, men man kan sikkert også klippe 5 minutter sammen med mig fra mit serie 5 hold og med lidt slowmotion og fodboldmuzak, så kunne jeg også ligne en kommende FCK spiller.


Haha .. Ja det er jo lige det, youtube er ofte meget tilgivende overfor spillernes niveau :-)
Jeg synes også, at FCK skal tage den på deres kappe: Vi har ingen dagsorden om at skulle derind (I #ParkenSmadreIkSigSelv red.) og lave ballade. Jeg siger bare, at det er en naturlig konsekvens af FCKs egen ageren. - A. Benjamin, talsmanden for Alpha...
Mon ikke der bliver hentet en eller anden transferfri spiller som erstatning for Nico.
Someday, someday, someday, someday, someday, someday Leeds United
De absurde fejlkøb, vi har foretaget deroppe, skræmmer nok også en del. Der går stadig et gys igennem København, når navnet Pape Diouf bliver nævnt.

Friday virker som en meget allround spiller, hvilket NJ vel også er. Hans kontrakt udløber, så vidt jeg husker, i vinter 17, hvilket betyder, alt andet lige, at han ikke er voldsomt dyr. Det, der bekymrer mig mest, er hans agent. Han har gode forbindelser i Rusland blandt andet.

Selvom det er meget usandsynligt, så håber jeg stadig på en braziller eller lignende ved siden af Santander. Hvis man keder sig, så kan man også kigge på stats fra unge, columbianske angribere. Der er nogle ret så interessante.
København.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Må desuden lige slå et slag for U17EM, som starter på torsdag. DK spiller fredag, hvor der højst sandsynligt minimum vil være fire fra FCK med i startopstillingen. Derudover er Bellman med fra Sverige. Han er også voldsomt interessant.

Det er en ret svær gruppe med Frankrig, England og Sverige, men det bliver med garanti nogle fede kampe. Specielt mod Sverige. Derudover er der jo lejlighed til at se på lidt talenter.

http://www.uefa.com/under17/season=2016/matches/index.html
København.
Vi må hente Vetokele tilbage, kunne være fantastisk med ham og Santander i angreb!
Han har ikke haft videre succes i denne sæson, men derudover så passer han slet, slet ikke ind i FCK. Størstedelen af alle vores kampe foregår med idéløst powerplay ude foran modstanderens felt, hvor dét Vetokele kan, at løbe stærkt, næppe ville være brugbart.

Jeg savner dog noglegange spillere med trang, og hurtighed, til dybdeløbene, men som vi spiller på nuværende tidspunkt, så er det vigtigt, at man kan andet end det.
København.
Emir Kujovic må være på blokken over navne til erstatte NJ

Topscorer i Alsvenken sidste sæson - kontraktudløb til vinter - 1,94cm høj og ganske ok med fødderne

https://www.youtube.com/watch?v=C-KhMuFJf_A
Is it cold in his shadow?
Se han ligner en angriber lige efter mit hjerte. Sparker den resolut ind når han får chancen, ikke så meget pis. Om han så ville være god nok i opspillet er jo noget andet som man ikke rigtig kan vurdere ud fra den video.
Annonce