Snak

Mere indhold efter annoncen
i forhold til Kadrii, så tror jeg at han går en svær tid i møde, Falk kommer ind, og hvis der som forventet bliver hentet en erstatning for NJ, så er der Corner, Santander, ny + Falk som kan dække en af de 4 forrest positioner.

derfor så jeg gerne at han blev lejet ud, så han kan komme i ordentlig kampform, så kan han komme tilbage med 1 år tilbage af sin kontrakt, og så overbevise Ståle og staben om at han er helt parat og fit, og en spiller som har en fremtid i FCK.

Der kommer til at mangle en keeper til sommer, Kaminski skal hjem, og kommer Robin ikke på en permanent aftale, så står vi tilbage med kun SA og Kim og det er en for lidt.

tror heller ikke at Ståle sælger ud af den bærende stamme, dog kan der komme tilbud som der ikke kan siges nej til



“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Pokalfinaledag.. altid en fest

Gf´ernes selvforstålelse er som altid langt over deres reelle niveau, hvilke afspejles ganske godt på diverse forums.

Ståle har varslet 4 udskiftninger.

et bud på en starter kunne være

--------------------------------Kaminski---------------------------------
-------Ankersen -------Anton -------------Zanka----------------Ludwig



---------Kusk---------Delaney-------------Kvist-----------------Kadrii


------------------------Corne--------------Nico

Personligt ville jeg ønske at corne startede ude, tror dog ikke det er tilfældet
Byen Hold - Ægte København
Jeg tror ikke Kadrii får en start. Tror Toutouh eller Verbic spiller venstrekanten. Og så tror jeg Remmer starter på backen.
Start 11´eren:

Kaminski
Ankersen-Zanka-Anton-Ludwig
Kusk-Kvist-Delaney-Verbic
Corner-Nico.

EDIT: Så er nerverne også ved at være der.
Net foran hjemmehold ?
https://youtu.be/ihaB8AFOhZo
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ærgerligt Remmer ikke starter, men ellers rigtig god opstilling!
der kunne AGF hurtigt have fået et straffe, vi er ikke kommet godt ud til kampen
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Vi er fandme startet ringe.
et eller andet sted kunne jeg godt tænke mig at få Erik ind i forsvaret, Anton ser lidt gammel og langsom ud, og kan godt frygte at han kommer til at koste
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Kusk stadig skadet. Øv.

Ludwig har forhåbentlig brugt sin kvote for dårlige indlæg.
København.
Annonce