i forhold til Kadrii, så tror jeg at han går en svær tid i møde, Falk kommer ind, og hvis der som forventet bliver hentet en erstatning for NJ, så er der Corner, Santander, ny + Falk som kan dække en af de 4 forrest positioner.
derfor så jeg gerne at han blev lejet ud, så han kan komme i ordentlig kampform, så kan han komme tilbage med 1 år tilbage af sin kontrakt, og så overbevise Ståle og staben om at han er helt parat og fit, og en spiller som har en fremtid i FCK.
Der kommer til at mangle en keeper til sommer, Kaminski skal hjem, og kommer Robin ikke på en permanent aftale, så står vi tilbage med kun SA og Kim og det er en for lidt.
tror heller ikke at Ståle sælger ud af den bærende stamme, dog kan der komme tilbud som der ikke kan siges nej til
derfor så jeg gerne at han blev lejet ud, så han kan komme i ordentlig kampform, så kan han komme tilbage med 1 år tilbage af sin kontrakt, og så overbevise Ståle og staben om at han er helt parat og fit, og en spiller som har en fremtid i FCK.
Der kommer til at mangle en keeper til sommer, Kaminski skal hjem, og kommer Robin ikke på en permanent aftale, så står vi tilbage med kun SA og Kim og det er en for lidt.
tror heller ikke at Ståle sælger ud af den bærende stamme, dog kan der komme tilbud som der ikke kan siges nej til
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
― William Gibson
12-8