Snak

Mere indhold efter annoncen
Wow. Det nåede jeg lige at sige.

Flot mål og vigtigt!
København.
Hvad er der galt med Kusk, han så da umiddelbart ikke synderligt besværet ud i sit løb eller noget.

Synes ikke det ser særlig sikkert ud det vi foretager os.
Det er vel pænt sagt?

Mildest talt ringe fodboldkamp.
København.
Fortjent udligning.

Ringe ringe spil.
København.
Verbic skal sgu lige falde lidt ned. Han ligner et omvandrende rødt kort.

og ja. fortjent. desværre. Savner Fede Rico.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi vinder på reglen om udebanemål.
fck-medløber.
Det burde ellers være dagen hvor vi vinder. Cornelius tørrer sin modspiller, Kvist sparker (kvalificeret) på mål og Nico har lært Grønkjærs finte.
fck-medløber.
det fandme irriterende vi har været nødsaget til 2 udskiftninger allerede. Jeg er meget pessimistisk. Tror sgu ikke vi vinder. Synes fandme vi er ringe vinder ingen andenbolde. sætter ingenting op...
Haha, Zanka.
fck-medløber.
Cornelius har bare intet af det han havde i sin gennembruds sæson . Langsom i tanke og handling. For store bevægelser. på ingen måde afgørende


OT: Carsten Werge er simpelthen for gf liderlig. Og holder generelt bare med underdogen ..
Byen Hold - Ægte København
Annonce