Snak

Mere indhold efter annoncen
og så er han mere eller mindre uduelig med fødderne, og derfor i opspillet.
Enig .. Med den løn han får, er det bare ikke godt nok
Byen Hold - Ægte København
Jeg under ham til gengæld noget succes. vil rigtig gerne at det lykkes som det gjorde i første sæson.
samme her .. de der 14 kasser han bidrog med på en halvsæson kunne være fine at få ind i holdet .. han er bare læst, så har sku svært ved at se det ske
Byen Hold - Ægte København
Scorede Kvist lige?
København.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Sådan William ... ind med fætter så vi kan få lortet lukket
Byen Hold - Ægte København
Det var i hvert fald godt ramt.
fck-medløber.
Mange superligaspillere rammer enten ikke bolden, eller bolden på den der.

hvis han bliver matchvinder, så må det da være tæt på første gang.

Gider ikke Lange. Han er pisseirriterende.
Du mener altså at de fleste enten rammer eller ikke rammer bolden?
fck-medløber.
Jeg tror i øvrigt Kvist blev matchvinder i en kamp i Amsterdam.
fck-medløber.
Annonce