Nu så jeg kun kampen på tv, da jeg befinder mig i udlandet. Men i sekvensen hvor Duncan rammer Kaminiski, og Kaminski efterfølgende ligger og ømmer sig, råber AGF´s fans "tudefjæs" ned mod ham. Hertil var vores fans reaktion at råbe "bonderøve" efter AGF-fansene.
Det morede jeg mig lidt over. Det var et pragteksempel på den københavner-arrogance, som der ofte bliver omtalt herinde og på Sidelinien, som mange af vores spillere beskyldes for at lide under. Hvis landets næststørste by er bonderøve, så er alle uden for søerne velsagtens efterhånden snart også bøderoeve.
Det morede jeg mig lidt over. Det var et pragteksempel på den københavner-arrogance, som der ofte bliver omtalt herinde og på Sidelinien, som mange af vores spillere beskyldes for at lide under. Hvis landets næststørste by er bonderøve, så er alle uden for søerne velsagtens efterhånden snart også bøderoeve.
FCK by heart. AGF by relocation.