Snak

Mere indhold efter annoncen
Ellers kan man på facebook videoer, højre klikke i video billedet og trykke "Show URL" hvorefter man kan kopiere den.
Jeg synes også, at FCK skal tage den på deres kappe: Vi har ingen dagsorden om at skulle derind (I #ParkenSmadreIkSigSelv red.) og lave ballade. Jeg siger bare, at det er en naturlig konsekvens af FCKs egen ageren. - A. Benjamin, talsmanden for Alpha...
Takker..tror problemet er min Ipad der kludrer pt.
Kjoebenhavns Boldklub.
Olsen
Anker-Zanka-Zlatan-Ludwig
Verbic-Kvist-Delaney-Nico
Santander-Corner

Interessant med Nico på kanten. Er Toutouh småskadet?

Tror ikke vi vinder i dag. Men er glad for Falk trods alt ikke er med
ja der må sku noget galt med Toutouh .. Corne har været så ringe det sidste lange stykke tid - han er nærmest ikke til at kende .. dårlig med fødderne og hovedet .. Det eneste der er tilbage er hans arbejdsradius - hvilket heller ikke er specielt positivt da han bruger energien forkerte steder .

men håber jeg tager fejl og han laver et mål eller to idag

ift til Nico syntes jeg ikke det har været specielt vellykket de sidste par gange han er blevet placeret på kanten . Der er nok kommet for mange muskler på knægten :)

udover det er jeg ganske positiv idag ;)! .. tror nok vi skal hive den hjem
Byen Hold - Ægte København
Det er da en pænt offensiv opstilling. Den kunne godt kvase OB´erne. Hvis backerne nu bare får besked på at høvle kvalificerede indlæg ind i boksen, så bør der være godt med solide folk til at tage imod. Eller som minimum trække et hjørnespark. Så kan Delaney også komme med true dem. Kan godt blive en god kamp.

Mere indhold efter annoncen
Annonce
Altså Ankersen har en tendens til at slå indlæg for højt og langt så de ender i bagerste område. der kunne Nico forhåbentlig dukke op på et tidspunkt.
Har Kadrii været elendig siden, at han kom tilbage fra hans korsbåndsskade? Han sidder på bænken hver eneste kamp.
YNWA
Har Kadrii været elendig, siden han kom tilbage fra hans korsbåndsskade? Han sidder på bænken hver eneste kamp.


Ja.
Absolut en af de bedre halvlege på udebane.
København.
Har Kadrii været elendig siden, at han kom tilbage fra hans korsbåndsskade? Han sidder på bænken hver eneste kamp.

han har ikke været prangende .. tror vi skal have tålmodighed . det tager tid at komme tilbage efter sådan en skade :) ..

Byen Hold - Ægte København
Annonce