Matias, jeg synes så netop i går, at Cornelius mest løb til forreste stolpe, og at backernes indlæg, specielt Ankersens, lå fint til bagerste.
Cornelius var ved bagerste stolpe to gange, som jeg husker det, den enegang blev bold sendt forbi mål efter et indlæg fra Augustinsson, og den anden gang blev det til en aflevering til Santanders mål.
I det hele taget synes jeg, at Cornelius største problem er, at han generelt tager de forkerte løb i feltet og ofte mistimer sine opspring. Af samme grund rammer han meget sjældent målet, når han endelig for en ren træffer med hovedet.
Desuden mener jeg, at Boilesen SKAL gøres til permanent anfører!
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=48zuf_y5MMM