Matias, vi ser så forskelligt på indlægene mod OB.
Jeg er i øvrigt helt på linje med dig omkring Sønderjyske. Samtidig er der noget enormt sympatisk over klubben. De agere meget snusfornuftigt omkring alt hvad de laver, og så er der noget dejligt over det faktum, at de modsat alle andre klubber i provinsen, ikke kører med underskud på driften, men igen og igen, år efter år skaber overskud.
De driver reelt deres klub, efter en model som burde være til inspiration for alle andre, og derfor under jeg dem virkelig deres succes.
En anden ting der gør dem så sympatiske er, at de så konsekvent har lagt sig ned, når de har spillet mod FCK i suppen.
Jeg er i øvrigt helt på linje med dig omkring Sønderjyske. Samtidig er der noget enormt sympatisk over klubben. De agere meget snusfornuftigt omkring alt hvad de laver, og så er der noget dejligt over det faktum, at de modsat alle andre klubber i provinsen, ikke kører med underskud på driften, men igen og igen, år efter år skaber overskud.
De driver reelt deres klub, efter en model som burde være til inspiration for alle andre, og derfor under jeg dem virkelig deres succes.
En anden ting der gør dem så sympatiske er, at de så konsekvent har lagt sig ned, når de har spillet mod FCK i suppen.
Desuden mener jeg, at Boilesen SKAL gøres til permanent anfører!
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=48zuf_y5MMM