Det seneste interview med Anton Salétros, tyder på han er på vej til os, selvom han ikke nævner konkret klub... Han er oplagt afløser til Delaney på sigt.
Er i øvrigt lige så pjattet med Maxsø som i andre
Er i øvrigt lige så pjattet med Maxsø som i andre