Snak

Mere indhold efter annoncen
Det seneste interview med Anton Salétros, tyder på han er på vej til os, selvom han ikke nævner konkret klub... Han er oplagt afløser til Delaney på sigt.
Er i øvrigt lige så pjattet med Maxsø som i andre
Har du et link til det interview?
Ja det interview, sorry for at glemme kilde
Hvad gør vi i morgen, når Johansson sidder ude?

Remmer, Mathisen, Delaney, Kvist eller måske ligefrem Keita.

Umiddelbart ser jeg nok Remmer som den største mulighed.
København.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tror mest på Remmer, hvor langt er Nilsson fra kamp? Har han spillet med reserverne?
Nej, det mener jeg ikke.

Umiddelbart er Zanka eneste skadesfrie CB i førsteholdstruppen.

Mathisen opererer primært som CM på reserveholdet, hvor Felix og en, jeg ikke kan huske hvad hedder, danner duo i forsvaret. Remmer er, som sagt, også mit bedste bud.
København.
Tror Remmer spiller den.

Midtbanen fungerer fremragende, mener ikke man bør lave den om. Så medmindre Keita kan spille CB, så tror jeg det bliver Remmer
Jeg gik lige trupudtagelsen igennem, og kan se, at både Verbic og Kusk også er ude. Det er godt nok uheldigt, når det lige er Aab på udebane, vi møder. Godt vi har et pænt forspring.

Tænker umiddelbart følgende:

Robin
Ankersen - Zanka - Remmer - Ludwig
Toutouh - Kvist - Delaney - NJ
Santander - Cornelius
København.
Så håber jeg cornelius er restitueret godt og at tåen ikke generer NJ. Bliver det bashkim for NJ, så skal vi vidst bare spille efter 0-0. Iøvrigt er Zanka og Delaney begge et enkelt kort fra karantæne. Det kan blive et rigtig skidt centerforsvar i weekenden med Remmer-Marcus Mathiesen ...
Annonce