Ja vi går en interessant tid i møde hvis det lige pludselig hagler ned med karantæner.
Snak
tors 12. maj 2016
Kvist er flyvende for tiden, og har tidligere spillet stort set alle pladser. Han kunne også være en mulighed, men så mangler der pludselig noget på midten.
Er en kende nervøs for kampen.
Er en kende nervøs for kampen.
Redigerettors 12. maj 2016
Så er det godt vi har Santander. Totalt håbløst forsvarsspil, men sådan er Danmarks bedst spillende hold jo også.
Batman Close. London W12.
tors 12. maj 2016
men Santander er på vej mod et gennembrud
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
― William Gibson
12-8
tors 12. maj 2016
Er det så tydeligt?
Aktionen fra Danny er klasse.
Remmer består. Flot. Zanka klasse.
Aktionen fra Danny er klasse.
Remmer består. Flot. Zanka klasse.
København.
tors 12. maj 2016
Så er AaB, FCM og BIF endegyldigt ude af guldkampen. Det er godkendt kun at have én konkurrent med 4 runder tilbage, især når man tænker på den latterligt skadesplagede trup, sæsonen åbnede med. NJ er heldig med at Danny laver en gude-aktion til sidst, for hans næstsidste aktion var til ren dumpekarakter.
Remmer står en snorlige midterforsvarer, man kan godt se, han har prøvet det mange gange før.
Remmer står en snorlige midterforsvarer, man kan godt se, han har prøvet det mange gange før.
Batman Close. London W12.
tors 12. maj 2016
Jeg har endegyldigt opgivet at tro på, at Cornelius kan blive en for os bare suppe-standard-god angriber.
Det er for håbløst, og det har været det for længe.
Det er for håbløst, og det har været det for længe.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.