Solid indsats af de bagerste fem, og god kamp af midtbanen ligeså. Trods to mål af de tre mest offensive på holdet, så var det over hele linjen ringe præstationer fra dem. Federico Santander var den klart bedste af dem, selvom han brændte en megachance umiddelbart efter hans scoring. Andreas Cornelius brændte hovedstød og højrebensskud i fri position, desuden et hav af pasningsfejl. Nicolai Jørgensen synes, af gode grunde, at han er træls at spille sammen med, det er tydeligt, at han så ikke gjorde det meget bedre selv - med en håndfuld løb med bold direkte ind i modstanderklynger, en alvorlig afbrænder og en potentiel assist der med vilje blev overset - er en anden sag.
Men forsvaret var godt. Mathias Zanka var, igen, suveræn, Christoffer Remmer mere end godkendt og de to backer fik lukket godt af. Robin Olsen stor solidt, var sikker sine indgreb, havde ro og efter det første mål også tid. William Kvist og Thomas Delaney stod fint foran backkæden, og gav ikke meget plads væk på den centrale midtbane.
Robin Olsen: 9
- - -
Peter Ankersen: 9
Mathias Zanka: 11
Christoffer Remmer: 9
Ludwig Augustinsson: 10
- - -
Youssef Toutouh: 8
William Kvist: 9
Thomas Delaney: 9
Nicolai Jørgensen: 6
- - -
Federico Santander: 8
Andreas Cornelius: 03
- - -
Bashkim Kadrii: 7
Danny Amankwaa: ub
- - -
Ståle Solbakken: 9