Redigerettors 6. jul 2017
Usympatisk? Zanka begår altså ikke nogle deciderede svinestreger på banen eller udtaler sig usympatisk om andre. Manden går forrest for ligestilling og homoseksuelle rettigheder i fodbold, hvis det ikke er sympatisk, hvad er det så?
Jeg er helt enig i at han er en flab og arrogant, men det er jo derfor han passer så godt til FCK. I sin yngre år, kunne han godt fremstå arrogant og ugidelig på en negativ mode, men som han er modnet, så synes jeg han formår at bruge det på den rigtige måde.
I min verden, så er der stor forskel på at være et usympatisk svin på banen, som Kamil Wilczek eksempelvis er, også have en arrogant attitude. Du ser jo ikke Zanka kaste sig ind i en duel alt for sent, bare for at markere sig, hvilket Wilczek gør jævnligt. Cornelius er bare stor og af og til lidt klodset. Det kommer hurtigt til at se voldsomt ud, når man er langt stærkere end sine modspillere fysisk.
Den eneste spiller i FCKs trup, som godt kan have en lidt svinsk og usympatisk tilgang på banen i FCK i øjeblikket er Verbic. Han har lidt svært ved at styre sit temperament og tænding af og til. Han var blandt andet lige voldsom nok mod Sikosek i en række dueller mod Brøndby.
København