Nu tåger de da rundt i studiet....
Hans ben er nede før Bolanos, og Bolanos sparker derfor ind i Thomas Rasmussens ben.... derfor er der ikke straffe.
Mega sej logik og alt det der, så huske det drenge, bare stik benet ud og lad modstandere løbe eller sparke ind i det - bolden betyder intet - for det må man gerne...
Den ringe trøst er, at begge rent faktisk betragtes som fodbold kyndige.
Hans ben er nede før Bolanos, og Bolanos sparker derfor ind i Thomas Rasmussens ben.... derfor er der ikke straffe.
Mega sej logik og alt det der, så huske det drenge, bare stik benet ud og lad modstandere løbe eller sparke ind i det - bolden betyder intet - for det må man gerne...
Den ringe trøst er, at begge rent faktisk betragtes som fodbold kyndige.
Are you thinking what im thinking?