Enig, repos, men mon ikke en høj fistelstemme på træningsbanen kan få pillet de sidste skønhedsfejl ud af Bolanos spil? Persoligt ser jeg et stort lys for fremtiden i Bolanos. Han har udviklet sig en del i det defensive i Norge, og teknisk er han sublim. At han så samtidig har en eminent sparketeknink (suppens bedste?) og et flot blik for spillet, gør vel, at man blot må håbe, at Ståle kan give mande det sidste rent disiplinært og taktisk. Sker det, har truppen virkelig fået tilført noget udsøgt kvalitet til højrekanten.
Desuden mener jeg, at Boilesen SKAL gøres til permanent anfører!
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=48zuf_y5MMM