"Det kan vi da godt blive enige om, men det faktum goer det ikke irrelevant at tage diskussionen om hvilke straf og sanktioner, der kan goeres for at mindske problemet"
- Så må du tage det fra en, der har mere end ti års erfaing med sådanne emner: De drukner i "I gjorde, vi gjorde, jeres er værst!" som man allerede nu kan finde præventivt-forsvar-eksempler på i Brøndbytråden. Der kommer ikke noget ud af dem.
Det er desværre langt mere interessant at forholde sig til, hvad fanden vi stiller op uden Sølvi Ottesen, der må forventes at være ude i, ja, i hvert fald en måneds tid. Zanka havde en fin sidste sæson, men været helt fra den i denne. Peter Larsson er en tikkende bombe, et omvandrende rødt kort, om man vil. Jeg stoler ikke på ham. Zanka er vores bedste alternativ, og vi har jo også set, at han kan spille fremragende.
- Så må du tage det fra en, der har mere end ti års erfaing med sådanne emner: De drukner i "I gjorde, vi gjorde, jeres er værst!" som man allerede nu kan finde præventivt-forsvar-eksempler på i Brøndbytråden. Der kommer ikke noget ud af dem.
Det er desværre langt mere interessant at forholde sig til, hvad fanden vi stiller op uden Sølvi Ottesen, der må forventes at være ude i, ja, i hvert fald en måneds tid. Zanka havde en fin sidste sæson, men været helt fra den i denne. Peter Larsson er en tikkende bombe, et omvandrende rødt kort, om man vil. Jeg stoler ikke på ham. Zanka er vores bedste alternativ, og vi har jo også set, at han kan spille fremragende.