Snak

Mere indhold efter annoncen
Hehe - FC Lorte Luder.

Det er meget, meget, meget sørgeligt, at det er det bedste man kan finde på. Gad vide hvem der har ment at det da var et klogt nok budskab til, at det fortjente at blive trykt på et klistermærke.

Iøvrigt er det da lykkedes dem, at filme SAMTLIGE beskadigede sæder i den film. Det var slet ikke hele tribunen der så sådan ud. Faktisk så ødelæggelserne ud til at være de mindste længe. Så det ligner, trods den åbenlyse tåbelighed tydeligvis stadig findes, et skridt i den rigtige retning. Men de havde jo også travlt med at slås med strisserne...

Hvem skal egentlig betale? Parken, Bif eller en slags forsikring?


Det skal BIF. Fra denne sæson har udebaneholdet selv det økonomiske ansvar for ødelæggelser på udebaneafsnittet.
BIF - Gør krise til en højere kunstart! Også der er vi Danmarks bedste... Ved læsning af BIF-nyheder kan følgende med fordel afspilles: http://www.youtube.com/watch?v=MK6TXMsvgQg Lockhart indtil 3. august 2011
Skader for 600.000 - så er det godt jeres billetpris er så høj som den er, for I kan vel lige skrabe et overskud sammen på vores noget mislykkede og triste besøg så.

"Faktisk så ødelæggelserne ud til at være de mindste længe"
*host*
Larsson bliver det stensikkert ikke. Det undrer mig, at han stadig er at finde i truppen.
Det hænger nok sammen med at han kom til da spillerlønningerne var høje, så det er svært at finde en klub der vil betale noget der ligner.

Han kan jo bare sidde på sin flade og hæve en fed hyre kontraktperioden ud.
"Det skal BIF. Fra denne sæson har udebaneholdet selv det økonomiske ansvar for ødelæggelser på udebaneafsnittet."

Det er overfor DBU, at udeklubberne har ansvaret overfor egne fans. Ikke generelt.
"Faktisk så ødelæggelserne ud til at være de mindste længe"
*host*


Hehe

Jeg mener det sgu! Jeg har naturligvis ikke overblik over hele tribunen. Men fra det jeg kunne se (stod ud mod A-tribunen og gik ind centralt efter kampen, for at se hvor slemt det så ud), så har det altså tidligere været en del slemmere.

Det virker iøvrigt lidt naivt at bruge porcelænstoiletter, når man nu kan opsætte ståltoiletter istedet. Den løsning vælger de fleste værtshuse jo også.

Nå - Men det er ikke forsvar for nogen af ødelæggelserne. Det er naturligvis forkasteligt.
BIF - Gør krise til en højere kunstart! Også der er vi Danmarks bedste... Ved læsning af BIF-nyheder kan følgende med fordel afspilles: http://www.youtube.com/watch?v=MK6TXMsvgQg Lockhart indtil 3. august 2011
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er overfor DBU, at udeklubberne har ansvaret overfor egne fans. Ikke generelt.


Jeg er nu ret sikker på at det nu også er muligt for klubberne, at sende regningen for ødelæggelserne på deres udehold-tilskuersektion videre til den besøgende klub.

En hurtig google-søgning gav mig dog intet "bevis". Så jeg irettesættes gerne, hvis jeg husker galt.
BIF - Gør krise til en højere kunstart! Også der er vi Danmarks bedste... Ved læsning af BIF-nyheder kan følgende med fordel afspilles: http://www.youtube.com/watch?v=MK6TXMsvgQg Lockhart indtil 3. august 2011
Jeg er nu ret sikker på at det nu også er muligt for klubberne, at sende regningen for ødelæggelserne på deres udehold-tilskuersektion videre til den besøgende klub.

En hurtig google-søgning gav mig dog intet "bevis". Så jeg irettesættes gerne, hvis jeg husker galt.


Mon ikke NCH giver os svaret i aften, når han for åben TV skærm sikkert stiller Emil Bakkendorff til ansvar for det her?
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Det skal ihvertfald nok blive en spændende debat.

Men håber faktisk ikke det kommer til at overskygge denne uges hændelser i OB, da jeg rent faktisk finder dem langt mere interessante at få fokus på.

Men kender jeg Werge ret, så ender jeg nok med at blive skuffet over prioriteringerne. Uanset hvad, så bliver det interessant at høre, hvad Tykke-Emil har at sige. Vi ved dog begge allerede nu, at det bliver det samme som man altid siger. Selve udførelsen af fornægtelsen er dog altid spøjs at følge. Nu er jeg jo, som du ved, ikke til away-løsningen. Men jeg fatter ikke, hvorfor BIF-ledelsen altid skal have "uld i mund" når de omtaler problemerne med fan-uroligheder.

Nå - Det er FCK-tråden. Den skal ikke handle om BIF, så jeg hopper ud igen.
BIF - Gør krise til en højere kunstart! Også der er vi Danmarks bedste... Ved læsning af BIF-nyheder kan følgende med fordel afspilles: http://www.youtube.com/watch?v=MK6TXMsvgQg Lockhart indtil 3. august 2011
Den debat bliver formentlig så tåkrummende pinlig at følge som Brøndby-fan at jeg lige så godt kan blødgøre knoglerne i mine tæer med en hammer på forhånd.
"Jeg tror, de fleste danske fodboldspillere ville elske at spille i Brøndby. De har det fedeste stadion og de bedste fans"
"Den debat bliver formentlig så tåkrummende pinlig at følge som Brøndby-fan at jeg lige så godt kan blødgøre knoglerne i mine tæer med en hammer på forhånd."

he he :)

Måske - hvis Bakkendorf (?) kommer med noget nyt så kan det jo blive startskudet til en ny indstilling fra BIF. Men hvis det bliver en omgang af det vi plejer at høre fra BIF´s ledelse når der har været ballade så kan du trygt finde din hammer frem.

Hvis han kommer med det sædvanlige, så kunne det være fedt hvis han lige fik smidt alle de andre udtalelser fra tidligere gange i hovedet og spurgt ind til hvor længe vi skal blive ved med at høre på det før der kommer reel handling.
NEJ til slutspil i SuperLigaen - det er en joke!!! Topplaceringerne skal ALTID afgøres via normal struktur.
Annonce