Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
NCH er bare så kølig. Jeg elsker ham sgu, selvom han ikke har en høj stjerne i visse dele af min familie. Han var et dumt svin i sin KB-tid.

Det har i øvrigt udviklet sig til The NCH show. De andre er jo statister i hans show.
Dette er en signatur.
Amen for helvede BAkkendorf!

At retssystemet har høj retssikkerhed m.m. er jo lysende klart!

Derfor er det indlysende, at klubberne burde lave deres egne "private" regler, hvor hammeren falder øjeblikkeligt og de bare bliver bortvist med det samme.

Men nej, det virker sgu som om Bif´s sikkerhedsstyrke er fuldstændigt hjælpeløse mod fans der laver ballade - Det er sgu ikke holdbart Flæske!
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
moderator
Meget tyndt.
Dette er en signatur.
Hvad skal der egentlig til (uddannelse, kurser, lign.?) for at man kan blive "sikkerhedschef"?
Umiddelbart, ud fra både Bakkendorffs, og vist også ham vores egen "sikkerhedschef"s (navnet er glemt) udtalelser igennem tiden, var mit bud de kunne være tidligere vagtfolk, der på en eller anden måde var kommet lidt højere op i systemet... Tvivler dog på at Bakkendorff har været vagtmand, i hvert fald ikke den seneste snes år.

Det er dog generelt lidt mærkeligt at Brøndby har villet sende ham derind. De kunne jo lige så godt have undladt at stille op. Det havde måske endda været bedre mediestrategi...
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Hvad skal der egentlig til (uddannelse, kurser, lign.?) for at man kan blive "sikkerhedschef"?
Umiddelbart, ud fra både Bakkendorffs, og vist også ham vores egen "sikkerhedschef"s (navnet er glemt) udtalelser igennem tiden, var mit bud de kunne være tidligere vagtfolk, der på en eller anden måde var kommet lidt højere op i systemet... Tvivler dog på at Bakkendorff har været vagtmand, i hvert fald ikke den seneste snes år.


Så vidt jeg husker er Emil B bare gammel klubmand, som man har insiteret på, at finde plads til et sted i organisationen. Og så er han endt som sikkerhedschef. Mandens evner imponerer dog få... Men det hjælper jo en godt på vej, at være på god for med Doktoren.

Det er dog generelt lidt mærkeligt at Brøndby har villet sende ham derind. De kunne jo lige så godt have undladt at stille op. Det havde måske endda været bedre mediestrategi...


Arh - Det tror jeg så ikke det ville være. Jeg er helt med på at Emil B ikke efterlader det bedste indtryk (det gør han iøvrigt aldrig), men at ignorere mediernes interesse for dette emne ville dog nok være dummere.
BIF - Gør krise til en højere kunstart! Også der er vi Danmarks bedste... Ved læsning af BIF-nyheder kan følgende med fordel afspilles: http://www.youtube.com/watch?v=MK6TXMsvgQg Lockhart indtil 3. august 2011
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er dog generelt lidt mærkeligt at Brøndby har villet sende ham derind. De kunne jo lige så godt have undladt at stille op. Det havde måske endda været bedre mediestrategi...


De er jo nød til at stille op. Emnet ville blive debateret lige meget hvad og selv Bakkendorff er bedre end ordene "Brøndby var inviterede men ønskede ikke at tale om emnet".

Palmå og Per B her helt sikkert skyndt sig et pege på Bakkendorff så de selv slap for at blive til grin ved at stå og forsvare end tabersag hvor ydmygelsesgarntien var 100%.

Bakkendorff slap så utroligt uheldigt fra sit forsvar, men når nu Bif tydeligvis intet har tænkt sig at gøre er hans position jo også håbløs.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Når man står med en tabersag, er det sgu langt fra sikkert, det kan betale sig at møde op.
Når 4-5 enige mennesker står og diskuterer noget de alle er stort set enige om, får det vel langt fra samme virkning, som når man stiller en op til febrilsk at forsøge et forsvar af en tabersag.

At Brøndby så generelt har fået et ry for ikke at gøre noget ved de her optøjer. Ville så måske nok ramme dem som en boomerang, havde de afvist at stille op.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Kan stadig ikke se hvor Poul Hubertz skulle være med i FUF.. Syntes kun han sagde " hvorfor får i ikke bare mere politi" Og hans historie om hvordan de gjorde ved fx Millwall fansene når de fx skulle til Leeds. Som aldrig vil ske i DK
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Hubertz fik dog sagt en simpel men fornuftig ting. Da Bakkendorff endnu engang hældte vand ud af øret om at man tog afstand, tog det seriøat og ville ændre tingene via dialog, spurgte Hubertz om det var meget anderledes end for to år siden?
Bakkendorff reagerede som en østers.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Fantastisk forsvarsspil af Zanka endnu en gang....
Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet.... Tak fordi i kiggede med.
Annonce