Snak

Mere indhold efter annoncen
Haha, Zanka og Danni Jensen i skøn forening.

Hvis Zanka ikke spiller sig gevaldigt op i forhold til starten af dette efterår, så bliver det nok hårde uger uden Sølvi.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Zanka er fandme overvuderet, man må håbe Sølvi er hurtig tilbage
Jeg kan ærlig talt ikke forstå den her hetz mod lesbiske. Jeg er en kæmpe fan af deres film
Morten Bruun er vist heller ikke helt tilfreds med Zanka.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Sjovt nok. Han sejler da også afsted med den ene elendige aflevering efter den anden.

Det er da godt at Oviedo og Vingaard gider, når de andre ikke gør.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Kim C gør det sgu godt til træning, så det er fantastisk at se ham spille.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ingen tvivl om at Kim Christensen er en fantastisk backup for Wiland. Jeg brokker mig bestemt ikke.
Men hvorfor i alverden stiller manden sig tilfreds med bænken og en tabt landsholdsplads? Vi må alligevel betale ham en del mere end Göteborg, siden han er indforstået med det.
moderator
Don Ø er jo for legendarisk

Denne kommentar om Kasi-Jesper er royal:

"- Han kan jo købe Varde. De har jo allerede bevist, at de har et bedre hold end det, han snart forlader. "

Dette er en signatur.
hehe genialt, savner Don Ø...
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Så er det idag, vi skal møde vores nok største trussel til guldet...

Tror på en snæver sejr, muligvis uafgjort.. Og så håber jeg, at Zanka præsterer idag.
Henrik Jensen: Sporting scorer ikke tre gange
Jeg savner også Don Ø, han var sgu også god i Aloha igår.

Jeg tror sgu det bliver en god kamp mod Fc Muh, mit fjernsyn er i alt fald stillet ind og der er sat humle på køl.

der er smidt lidt penge efter en sejr i dagens kamp.

god kamp alle.
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Annonce