Overskriften er, som allerede gættet, taget fra den, af sig selv, højt besungne FF17. Synes vi skal lade den stå lidt endnu, men mon ikke den bliver afløst af Bambi på glatis efter næste kamp.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.