Snak

Mere indhold efter annoncen
"Hvis man insisterer på at prøve at sammenligne med andre lande, er det så ikke mere relevant at kigge nordpå? Rosenborg var jo temmelig suveræne en overgang?"

- Det er ikke mere relevant, men ligeså relevant.
Sorry, det var også hvad jeg egentlig mente.

Jeg tror dog ikke vi som sådan sejrer os ihjel. Det er snarere om Superligaen bliver fulgt lidt mindre, af de der provinstosser, der normalt elsker når FCK taber. De vil jo højest få lidt mindre at glædes over. Om end mit indtryk er at Brøndbys deroute, gør at de bare kaster deres "kærlighed" over Brøndby-nedturen i stedet...


Jeg tvivler dog også på vi opnår 9 mesterskaber i træk - mon ikke Brøndby kommer på fode, samtidig med at Nordea gerne vil se nogle penge, således vi ikke bare kan købe fucking miles away. FCM tror jeg ikke på kan true for alvor på lang sigt, og trods OBs satsning, vil jeg se mere fra dem før jeg tror det. Efter seneste transfervindue, har de jo ikke fortsat deres "stigningskurve", i forhold til fremgang. Tiden må så vise om de alligevel kan bygge videre i de kommende vinduer.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Nevermind
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
"Det kan sgu også bare være det er fordi jeg er en gammel sat nar, med unge og værre halvdel"

Sådan har jeg det også engang imellem......... ?
I want you - to think quality
Det ser iøvrigt ud til at både Bolaños og Oviedo vil blive indkaldt til det costaricanske landshold til træningskampene mod Peru og El Salvador her i begyndelsen af oktober. Der skal spilles "Copa de Naciones" i begyndelsen af det nye år (14-23 januar), og netop fordi den danske liga ligger stille på det givende tidspunkt, er costaricanere i dansk og norsk fodbold et godt aktiv for den nye costaricanske landstræner.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@Konside: Du har kun unge engang i mellem?
Spørgsmål til alle jer gæve fck´er Hvad bliver udslaget i morgen?

0-1 ?
\"Livets svære beslutning. Barca eller Real. Man kan hade Real grundet deres fortids tilhængere. Man kan hade Barca grundet deres nutids tilhængere\" Conte/Nestor.
Hvor helvede skulle vi vide det fra?

Gå ind på dit værelse. Eller artikelforum, tomato-potato.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Hvad er et udslag?
\\\"He got a cake but when it was Roberto Carlos´s birthday, the president of Anzhi gave him a Bugatti. \\\"I don´t expect City to present Yaya with a Bugatti, we only asked that they shook his hand and said ´we congratulate you´.
Et udsalg der har været udsat for en tyrkfejl.


Vi får for øvrigt tæsk. Zanka bliv rundbarberet. Og jeg ved faktisk ikke engang om jeg får set kampen, pga. begravelse på Sjælland...
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Annonce