Sorry, det var også hvad jeg egentlig mente.
Jeg tror dog ikke vi som sådan sejrer os ihjel. Det er snarere om Superligaen bliver fulgt lidt mindre, af de der provinstosser, der normalt elsker når FCK taber. De vil jo højest få lidt mindre at glædes over. Om end mit indtryk er at Brøndbys deroute, gør at de bare kaster deres "kærlighed" over Brøndby-nedturen i stedet...
Jeg tvivler dog også på vi opnår 9 mesterskaber i træk - mon ikke Brøndby kommer på fode, samtidig med at Nordea gerne vil se nogle penge, således vi ikke bare kan købe fucking miles away. FCM tror jeg ikke på kan true for alvor på lang sigt, og trods OBs satsning, vil jeg se mere fra dem før jeg tror det. Efter seneste transfervindue, har de jo ikke fortsat deres "stigningskurve", i forhold til fremgang. Tiden må så vise om de alligevel kan bygge videre i de kommende vinduer.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.