Snak

Mere indhold efter annoncen
I hiver en 1-1´er hjem. N´Doye udligner i overtiden.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Jeg er nu heller ikke så tryg, og det bliver ikke bedre af, at Zanka skal spille i forsvaret. Hans placeringsproblemer er forurolignende.
Mht. udfaldet..

Realistisk: En spinkel 1-0 sejr til Panathinaikos

Pessimistisk: En lussing på 7-0

Optimistisk: En uafgjort (1-1)

Retardo optimist: 6-0 til FCK og 5 mål af Peter Møller
@ Svoger

Poteto-potato!

Alt efter hvordan arbejdsdagen og livet forløber sig imorgen, må det være:

1-1, men eftersom alt jo bare er lykkeligt i øjeblikket og jeg er den fødte disponet, tror jeg på 1-2 sejr.
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Var mere en one-liner til din indledning.

Hvad angår din diskussion forstår jeg slet ikke, hvor du vil hen. Du starter med at sige, at FCK kan hente spillere fra en anden hylde men bruger eksempler som Linderoth og Aalbäck som jo netop hele tiden har været spillere, vi har kunnet hente.

Hvis din pointe er, at vi blot er blevet mere attraktive generelt tror jeg FUF vil være meget interesseret i endnu en debatør?

I det hele taget er transfersnakken vel lidt udenfor sæson om man vil. Der er jo mange elementer der skal passe sammen før en spiller bliver hentet.....
I want you - to think quality
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det vel på et eller andet plan positivt at vi blev kædet sammen med R.VdV sidst i vinduet. Det må betyde at klubben har fået et større navn og andre spillere måske ligger mærke til det? Men det betyder jo ikke at vi kan få mere atraktive spillere. Jeg tror at løn budgettet er enten på det samme nivaeu eller max 5-10% højere og har fulgt den samme udvikling som rundt om i verden.
Han gør sig godt på morgentv, han FCK-fan´en, der holder med jer, fordi I er det bedste hold, og mener at I har gode chancer mod Panathinaikos, fordi I har angribere som N´Doye og Nordstrand.
Kosovo je Srbija
@smilet...

Hvad er Poteto - Potato??
COYI
Ja, Nordstrand bliver en afgørende faktor i aften - eller noget.
Hehe ja Burro.. Det så jeg også, og var flad af grin...

Skidt at sende en fan på national tv, som ikke ved ret meget om holdet..
http://files.zite3.com/data/images/118/349/0/aesel-1.jpg
Annonce