Var mere en one-liner til din indledning.
Hvad angår din diskussion forstår jeg slet ikke, hvor du vil hen. Du starter med at sige, at FCK kan hente spillere fra en anden hylde men bruger eksempler som Linderoth og Aalbäck som jo netop hele tiden har været spillere, vi har kunnet hente.
Hvis din pointe er, at vi blot er blevet mere attraktive generelt tror jeg FUF vil være meget interesseret i endnu en debatør?
I det hele taget er transfersnakken vel lidt udenfor sæson om man vil. Der er jo mange elementer der skal passe sammen før en spiller bliver hentet.....
I want you - to think quality