Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg hoerte ham godt, men ikke noget om angriberne, kom det i anden omgang, eller hvad? Torskedum medloeber, anyway.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
2 fans stukket ned i Athen.. Den ene i livsfare...

http://sporten.tv2.dk/ar….html?cbox2
http://files.zite3.com/data/images/118/349/0/aesel-1.jpg
@smilet...

Hvad er Poteto - Potato??


Man kan ikke skrive det, eller jeg kan ikke i hvert fald. Men ja du ved en engelske udgave af hips om haps. Poteto potato. Henholdsvis på amerikansk og autralsk. En tale måde jeg bruger alt alt for ofte og som de iøvrigt ikke kender i Tyskland. Det er jeg selvfølgelig ved at lave om på.

2 fans stukket ned i Athen.. Den ene i livsfare...


Ej de skal da lade vær med at stikke vores fans ned!

min optimisme er iøvrigt helt fantastisk og jeg er fast overbevist om en sejr. Men om den bliver på 1-0 eller 2-1 det ved vi ikke helt endnu.
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Nå. Barcelona vil åbenbart ikke hjælpe os, og det ender jo nok med, at Rubin Kazan hiver point hjem i dag, så Barcelona gør alt for at få 6 point i kampene mod os.

1-0 på et tåbeligt straffespark begået af Daniel Alves.

Øv...
Læste lige at 2 FCK fans blev stukket ned igår i Athen igår :(
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Held & lykke med kampen i aften. 3 points og Pana bør være sat af i kampen om 2. pladsen.
Det lyder til, at de selv bad om det. Plus: Don´t come emptyhanded to a knife-fight.

http://politiken.dk/indl…-voldsomme/

En af vores ÆGTE fans kommenterer:

»Tjaaa der er vel ikke det store der er tragisk... 15 Købnhavnere tager kampen op med 30 grækkere, der kommer med lysstofrør, brødknive, jernkæder, og baseballbat. Alligvel må GRÆKKERNE trække sig til slut, prisen tages- men INGEN andre danskere havde leveret samme indsats, som København. Vi er de ENESTE værdige til Europa !«
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Dygtige drenge må man sige. Men de kan vel så ikke komme på stadion hvis eks. ham Daniello er kendt/identificeret af FCK?
Held&Lykke i aften, tror i kan gøre det. Hepper på jer.
Fra en Brøndby fan.
Sådan Carøe! :D - han er the shit :)
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Annonce