Snak

Mere indhold efter annoncen
Kan de ikke stikke Michael Carøe ned næste gang?

Jesus Christ...
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Ja, få ham væk!
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja, Beierhund das Oder die Flippenwald gersput!
You´re losing it, Carøe!
Kom så ....
Hva´ siger Carøe? Jeg er jo på svenska kommentar!

Desuden vil jeg da godt slå ham ned for en sum penge, han står fire rækker bag mig på Nedre C. Så kan jeg også bevise for Halil, at jeg er sej nok.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Pis, Zanka viser allerede, at han er det svage led.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Indtil videre synes jeg også Bolaños måske kunne blive et problem. Simpelthen for nonchalant på bolden i nogle situationer.
Der var noget live spilleri af den ulidelige Fck sang.

Balkan danskere er vel per definition psyko i roen, så et par håndmadder skal nok gøre det.

Kniven behøves først komme frem senere.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Hvor er det skønt at Jan Mølby ikke er at finde i kommentatorboksen i dag.

Magen til irriterende, gammel, fed Liverpool-fanatiker skal man lede længe efter :)
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Vides det iøvrigt, om de der die hard Pana fans går amok med romerlys og røg, samt sang osv. idag?

(Der var vist en video et eller andet sted, hvor de går amok)

Det gad jeg nemlig godt se live.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Annonce