Jeg elsker den mand! Damen for president!
Snak
ons 29. sep 2010
En sort Dame slår vel også en halvsort Obama med længder.
Klub top 3: Newcastle,............................... Barcelona
Spiller top 3: Ronaldo(fede), Ronaldinho, Romario
ons 29. sep 2010
Der skulle det så have været 2-0.
Beklager mit sprog - jeg er en arrogant, ordblind, narcissistisk egotripper. Og jeg forstår ikke sjov.
PS: Jeg har ret.
ons 29. sep 2010
så skyd dog selv!!!!!
Silkeborg IF & Liverpool FC
- What\'s the difference between a Man-U fan and a Vibrator?
- A Man U fan is a real dick
ons 29. sep 2010
NØØØØJ, Jesper!
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png