Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg elsker den mand! Damen for president!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
En sort Dame slår vel også en halvsort Obama med længder.
Klub top 3: Newcastle,............................... Barcelona Spiller top 3: Ronaldo(fede), Ronaldinho, Romario
Neeeeeejjjj ! Det kunne have været 2-0 !!!!!
Der skulle det så have været 2-0.
Beklager mit sprog - jeg er en arrogant, ordblind, narcissistisk egotripper. Og jeg forstår ikke sjov. PS: Jeg har ret.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
så skyd dog selv!!!!!
Silkeborg IF & Liverpool FC - What\'s the difference between a Man-U fan and a Vibrator? - A Man U fan is a real dick
NØØØØJ, Jesper!
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Spark den dog ind!
Everton = Evigt liv eller pengene tilbage
Forhelvede Grønkjaer, så læg dog den aflevering ordentligt ARGH!... Øv
Jeg ville gerne se Obama sparke den ind. Damen er klasser bedre! ;-)
Annonce