Snak

Mere indhold efter annoncen
Oh, ja!
Everton = Evigt liv eller pengene tilbage
Sådan! Det må være game over nu. Grækerne har jo intet vist siden Cisses langskud efter 30 sek.
Det føles egentlig meget godt at ligge foran Barcelona i tabellen!
JJAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Det er så smukt:o)
Forza Napoli Sempre!
Haha, så kan grækerne lære det. Defensivt er de mere end ordinære. Dårlige første 25 min. af FCK, men derfra har de været gode... Rigtig gode.
Lazio hade rätt, Eguren har hjärtfel.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
kom så publikum... Vend jer imod dem...

Tak Werge.
HOLD DA KÆFT HVOR ER PANATHINAIKOS DÅRLIGE
Oh Cesc Fabregas, you are the love of my life, oh Cesc Fabregas , I'll let you shag my wife, oh Cesc Fabregas
Ikke for at tage noget fra jeres flotte præstation indtil videre, men igen så målmanden ikke specielt godt ud. Der skal prøves flere skud fra distancen nu.
Sådan!! Pana er jo ikke farlige overhovedet. Det tegner fandeme godt.
Nøøj Fck spiller godt!

De burde have foran 3-0 nu.

Claudemir burde næsten også have scoret på den. Kæmpe chance.


Kom så defence!
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Annonce