Snak

Mere indhold efter annoncen
Havde altid troet Arsenal havde den dårligste målmand i verden, men ham her overgår vist det hele
Oh Cesc Fabregas, you are the love of my life, oh Cesc Fabregas , I'll let you shag my wife, oh Cesc Fabregas
Lidt ærgeligt at vi har Panathinaikos som sidste kamp nu. Vi må håbe de ikke når at få vendt skuden før den kamp.
Hygger i gutter;)

Herlig kamp indtil nu. Grækerne er rystende svage, men det er nu også FCK´s fortjeneste.
Tror jeg sku ikke du skal være bange for, de er jo helt ekstremt dårlige.. De kan intet offensivt og absolut intet defensivt :O
Nutid, Datid, Juve for altid!
Vi ligger nummer 1!!!

FCK 6 point
Barcelona 4 point
Rubin Kazan 1 point
Panathinaikos 0 point
I want you - to think quality
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nej tror jeg heller ikke du skal være. De laver fuldstændigt uprovokerende fejl mod et fck mandskab der på ingen måde har været skræmmende heller
Oh Cesc Fabregas, you are the love of my life, oh Cesc Fabregas , I'll let you shag my wife, oh Cesc Fabregas
liderligheden vil ingen ende tage! Hold op hvor bliver man tændt af det her.
Massiv pibe koncert af hjemmepublikummet - FANTASTISK!
Rigtigt lækkert af FCK... Hvis bare Ståle så har luret et par tricks af Rubin, så kunne det da være super optimalt hvis FCK kunne tage point på Barcelona.
A little girl is in the bathroom when her father steps out of the shower. She says, “Daddy! When am I gonna get a penis?” “As soon as Mommy leaves for work.”
Vild skovtur af Panathinaikos målmand.

God kamp af FCK.
Kun Brøndby.
Annonce