Snak

Mere indhold efter annoncen
Hold kæft de sutter pana. Surt Claudemir ikke scorede. Burde han!

Er der nogen der har et link til kampen. Mit stream hakker hvert 10ende sek. :s
Se kampene: http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football Se målene: http://www.101greatgoals.com/
Bliver lige nødt til at skrive det igen....!

Vi ligger nummer 1 i Champions League gruppen. Det er da for vildt!!!
I want you - to think quality
KayOkay

Jeg har det på præcis samme måde! Hold da op hvor er det frækt det her!
Vi har godt nok løftet vores niveau den her sæson! Vi tør spille i de internationale kampe nu og vi sidder stort på det!

Jeg tror på 2. pladsen!
Er jeg kommet i himlen?
Hvis bare Ståle så har luret et par tricks af Rubin, så kunne det da være super optimalt hvis FCK kunne tage point på Barcelona.

Det var nu lige så meget Barcas "fortjeneste", at de ikke vandt, som det var Rubins præstation. Barca styrede rimelig meget anden halvleg.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Og hold nu op med at blaime Claudemir for afbrænderen! Den snitter jo en forsvarer!
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Hehe, blaime...
Total FM stilling(!) den omstændige midtbane slår til
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz - AaB af 1885
hehe
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Selv i Panathinaikos´ gode periode, hvor de fik erobret flere bolde af jer, var der ingen i feltet, og deres indlæg var pivskæve.

Det er svært at se at FCK ikke skulle vinde.
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
Annonce