Snak

Mere indhold efter annoncen
Rolig nu! der er stadig 45+ minutter.. Et mål fra start og det er en helt anden situation.

Kom nu FC!!!
Har lige spillet en mønt på græsk sejr. Til odds 17. Odds 17! Det havde man ikke regnet med før kampstart ;-)

Men det kan nu sagtens gå galt. Men 3 mål får de vel ikke. Forhåbentligt...
Danmark: Vejle Boldklub og Aarhus Fremad Spanien: Real Madrid NFL: Miami Dolphins
Der blev du snydt. Ude i siden står den til odds 19 på Bet365.
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz - AaB af 1885
Fedt det her og endnu federe at en Gunnersmand skal sidde og nedgøre FCKs indtil videre fantastisk flotte præstation med dårlige argumenter om dårligt målmandsspil. Fuld fortjent føring.
come on Chelsea
Go FCK, kør den hjem på rutinen.
Rigtige mænd er landmænd
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Der skal vist ikke meget til at løfte dit humør...



Anyway, pisseflot at føre i Grækenland. Jeg ærgrer mig over at kæresten har kapret TV´et og jeg ikke kan finde et stream.

Er stillingen retvisende?
https://kortlink.dk/sudv
Tak dommer
http://files.zite3.com/data/images/118/349/0/aesel-1.jpg
Hehe tror i stadigt på grækerne :D
I want you - to think quality
Gilberto RAUS hahahaha
Det lignede da et klar gult kort i mine øjne.
http://goonertalk.com/wp-content/uploads/2011/03/x610.jpg
Annonce