kortet er velfortjent, nu må det ikke gå galt.
Snak
ons 29. sep 2010
Geddar, nej, det burde have stået 0-3. Seriøst.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
ons 29. sep 2010
@Geddar
Det er den faktisk. Grækerne har ikke spillet sig til noget som helst og FCK har udover målene haft 2 store chancer, hvor den ene var kæmpe.
Det er den faktisk. Grækerne har ikke spillet sig til noget som helst og FCK har udover målene haft 2 store chancer, hvor den ene var kæmpe.
Klub top 3: Newcastle,............................... Barcelona
Spiller top 3: Ronaldo(fede), Ronaldinho, Romario
ons 29. sep 2010
Stillingen er retvisende, og med en mand i overtal kan det ikke gå galt nu - så vil det simpelthen være direkte pinligt!
Når jeg ikke er på EB eller Bold venter jeg spændt på den nye Wii! http://nintendowii2.dk - faktisk kan man godt tjene penge online http://onlinemoney.dk\\\\
ons 29. sep 2010
Geddar: Fck fører fuldt fortjent og det burde være med mere.
Rødt kort for hands(Dumt Gilberto)
Den her tager Fck sgu!
Rødt kort for hands(Dumt Gilberto)
Den her tager Fck sgu!
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
ons 29. sep 2010
Tak? Helt efter bogen.
Synes dommeren har været meget positiv også mht det gule kort til FCK.
Flot FCK - et forsigtigt tillykke til FCK-fans
Synes dommeren har været meget positiv også mht det gule kort til FCK.
Flot FCK - et forsigtigt tillykke til FCK-fans
ons 29. sep 2010
Er stillingen retvisende?
Helt bestemt. Pana har været helt og aldeles jammerlige. Og nu er de blevet reduceret til 10 mand.
ons 29. sep 2010
Forfærdeligt forsvarsspil igen. Så er den vist hjemme.
Lazio hade rätt, Eguren har hjärtfel.
ons 29. sep 2010
De er dårligere end Brøndby
Oh Cesc Fabregas, you are the love of my life, oh Cesc Fabregas , I'll let you shag my wife, oh Cesc Fabregas