Snak

Mere indhold efter annoncen
kortet er velfortjent, nu må det ikke gå galt.
Geddar, nej, det burde have stået 0-3. Seriøst.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
@Geddar

Det er den faktisk. Grækerne har ikke spillet sig til noget som helst og FCK har udover målene haft 2 store chancer, hvor den ene var kæmpe.
Klub top 3: Newcastle,............................... Barcelona Spiller top 3: Ronaldo(fede), Ronaldinho, Romario
Stillingen er retvisende, og med en mand i overtal kan det ikke gå galt nu - så vil det simpelthen være direkte pinligt!
Når jeg ikke er på EB eller Bold venter jeg spændt på den nye Wii! http://nintendowii2.dk - faktisk kan man godt tjene penge online http://onlinemoney.dk\\\\
Geddar: Fck fører fuldt fortjent og det burde være med mere.

Rødt kort for hands(Dumt Gilberto)

Den her tager Fck sgu!
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tak? Helt efter bogen.

Synes dommeren har været meget positiv også mht det gule kort til FCK.

Flot FCK - et forsigtigt tillykke til FCK-fans
Er stillingen retvisende?

Helt bestemt. Pana har været helt og aldeles jammerlige. Og nu er de blevet reduceret til 10 mand.
Forfærdeligt forsvarsspil igen. Så er den vist hjemme.
Lazio hade rätt, Eguren har hjärtfel.
De er dårligere end Brøndby
Oh Cesc Fabregas, you are the love of my life, oh Cesc Fabregas , I'll let you shag my wife, oh Cesc Fabregas
Jep, de er blevet fanget gang på gang på kontra
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz - AaB af 1885
Annonce